عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم تاکید کرد :کشیدن کاریکاتور علیه ارزش های دفاع مقدس برای تامین منافع استکبار جهانی است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران قم، حجت الاسلام والمسلمین محمود رجبی با اشاره به انعکاس کاریکاتور موهن در یکی از روزنامه ها/ از مسؤولان ذیربط خواست با پیگیری این موضوع عاملان اصلی و دست های پشت پرده را شناسایی کرده و به سزای عمل شان برسانند.

وی افزود: همان گونه که دشمنان ما در سالروز ماجرای یازده سپتامبر برای پیگیری اهداف خود به پیامبر اسلام اهانت کردند ، این افراد نیز در هفته دفاع مقدس برای تضعیف نظام و مبارزه با ارزش‌های انقلاب اسلامی دست به چنین کارسخیفی زدند.

حجت الاسلام والمسلمین رجبی هرگونه حرکتی بر علیه دستاوردها، آثار و نمادهای دفاع مقدس را در راستای منافع استکبار دانست و گفت: دشمنان نظام همواره درصدد ضربه زدن به اسلام، انقلاب و ارزش‌های ما هستند؛ کسانی که در این مسیر قدم برمی دارند نیز با اصل نظام مشکل دارند .

وی با اشاره به دوران حاکمیت اصلاح طلبان و اقدامات آن‌ها برای تیشه زدن به ریشه انقلاب و ارزش های اسلامی یادآور شد: اصلاح طلبان ضد دین در آن سال ها نیز در تلاش بودند ارزش های اسلامی و انقلابی را زیر سؤال ببرند،

حجت الاسلام والمسلمین رجبی، جریان دفاع مقدس را یکی از مظاهر شکوه و اقتدار نظام اسلامی دانست و تصریح کرد: این حماسه عظیم برای جامعه ما الگو است و مردم همواره شکوه دینی سال های دفاع مقدس را به رخ دشمنان می کشانند./س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.