سرمربي تيم هندبال مس کرمان گفت: تيم در آمادگي کامل به سر مي برد و براي رقابت هاي ليگ برتر لحظه شماري مي کنيم.

سيد محمد موسوي در گفتگو با خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران افزود: بازيکنان در شرايط خوبي تمرين مي کنند و 20 روز مي شود که اين تمرينات آغاز شده است و در آمادگي کامل به سر مي بريم و منتظر آغاز رقابت هاي ليگ برتر هستيم و براي آن لحظه شماري مي کنيم.

وي تصريح کرد: هفته گذشته بازيکنان قرارداد خود را ثبت کردند ولي به دليل تغيير مديريت باشگاه اين کار ميسر نشد و اين هفته قراردادها امضا خواهد شد و به فدراسيون اعزام مي کنيم.

موسوي در ادامه گفت: تنها مشکلي که در تيم است اينکه برخي از بازيکنان از سال گذشته طلب دارند و با توجه به اينکه اسپانسر داريم از اين لحاظ نبايد نگران بود.

وي عنوان کرد:‌ اکثر بازيکنان سال جاري مس بومي هستند و به خاطر برخي مشکلات و محدوديت ها نتوانستيم بازيکن خارجي بياوريم.

موسوي اشاره کرد: هر زماني که مسابقات ليگ برتر آغاز شود طبق قرعه کشي نخستين ديدار با هپکو اردک است تيمي که سالها در عرصه رقابت هاي ليگ بوده است و از افراد بومي و جوان استفاده مي کنند و هر دوره اي که با آنها مسابقه داشته ايم بازي آسان نداشته ايم با اين وجود سعي مي کنيم امتياز لازم را کسب کنيم.

موسوي اضافه کرد: در مدتي که در ليگ برتر بازي مي کنيم هميشه جزو 4 تيم برتر اين مسابقات بوده ايم ولي با اين وجود متاسفانه نتوانسته ايم به مسابقات جام باشگاه هاي آسيا اعزام شويم و اميدواريم روزي روزي فرا برسد که مس هم در اين رقابت ها باشد.

وي يادآور شد: رقابت هاي ليگ برتر در سال هاي گذشته به دليل مسابقات آسيايي تيم هاي باشگاهي و ملي به درازا کشيده شده است و اميدواريم سالجاري اين گونه نباشد و به موقع تمام شود.

موسوي در خصوص وضعيت هندبال کشورمان گفت: متاسفانه اين ورزش کشورمان در شرايط مناسبي نيست و از نبود منابع مالي رنج مي برد و نياز دارد تا باشگاه ها و فدراسيون پشتيباني مادي و معنوي شوند و با يک برنامه ريزي طولاني مدت و جذب اسپانسري قوي و پخش مسابقات از سيما و مهم تر از همه آوردن مربي طراز اول خارجي که بتوان از تجربيات آن استفاده کرد به پيشرفت هندبال کمک کرد.

وي تاکيد کرد: ظرفيت خوبي در هندبال کشورمان داريم که مي توانيم جزء تيم هاي برتر آسيا باشيم و جايگاه خود را در دنيا ارتقاء دهيم و در صورتي که کارهاي ذکر شده به خوبي صورت گيرد جوانان هندباليست کشورمان حرف هاي زيادي براي گفتن دارند./مح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار