با وساطت اعضاي شوراي حل اختلاف بخش نازلوي اروميه، پرونده يك قاتل پس از تحمل 5 سال زندان و با اعلام رضايت اولياي دم قرباني با صلح و سازش مختومه شد.

به گزارش گروه اجتماعي باشگاه خبرنگاران به نقل از پايگاه خبري شوک ايران؛ عليرضا اكبري معاون قضايي رئيس كل دادگستري آذربايجان غربي در امور شوراهاي حل اختلاف در اين باره گفت: با تلاش مستمر و برگزاري جلسات متعدد توسط اعضاي اين شورا و بهره‌گيري از افراد متنفذ و بزرگان طرفين خصوصاً روحانيت و گرفتن رضايت از اولياي دم قرباني جنايت، اين مددجوي محكوم به قصاص به زندگي بازگشت. وي ادامه داد: پرونده‌هاي موضوع جرائم عليه تماميت جسماني اشخاص، در راستاي اهداف شوراهاي حل اختلاف و تحقق صلح و سازش رسيدگي مي‌شوند.  
 
پدركشي با ضربات مشت و لگد!  
پسر جواني پدر 62 ساله‌اش را با ضربات سنگين از پاي در آورد. در پي اعلام وقوع يك فقره درگيري منجر به قتل در يكي از شهرستان‌هاي استان گيلان مأموران پليس در محل حاضر شده و تحقيقات اوليه خود را در اين زمينه آغاز كردند.  
پس از حضور مأموران در محل، مشخص شد كه فرد 28 ساله‌اي، پس از درگيري با پدر 62 ساله‌اش وي را با ضربات مشت و لگد به قتل رسانده و متواري شده كه به دنبال كسب اين اطلاعات مأموران اقدامات خود براي دستگيري متهم را آغاز كردند.  
در ادامه تحقيقات مأموران مشخص شد كه متهم پس از قتل پدرش هنگام فرار درحالي كه كنترلش را كاملاً از دست داده بود، با پسر عمويش نيز درگيرشده و وي را با ضربات چاقو مصدوم كرده است.  
سرانجام مأموران متهم را ساعاتي پس از جنايت دستگير و به مقر انتظامي منتقل كردند كه وي پس از انتقال به مقر پليس ضمن پذيرش بزه انتسابي هدفش از قتل را به فكر نبودن پدرش براي ازدواج وي اعلام كرد. به گزارش ايسنا، متهم پس از دستگيري و تشكيل پرونده براي ادامه روند رسيدگي به جرم به دادسرا معرفي و سرانجام با صدور قرار بازداشت روانه زندان شد ./ل
 
 

برچسب ها: نجات ، قاتل ، مجازات اعدام
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار