با هوشياري پليس فتا خراسان رضوي فرد سودجوئي كه با بدست آوردن رمز دوم عابر بانك يك شهروند حساب وي را خالي كرده بود دستگير و به مراجع قضائي معرفي شد.

به گزارش گروه اجتماعي باشگاه خبرنگاران از  پايگاه خبري پليس، سرهنگ "سيد محسن عرفاني" رئيس پليس فتا  خراسان رضوي با اعلام اين خبر گفت: در پي ثبت شکوائيه‌اي در دادسراي ويژه جرائم رايانه‌اي مبني بر برداشت غير مجاز از حساب‌هاي بانکي با استفاده از رمز دوم و ارسال پرونده به پليس فتاي خراسان رضوي، كارشناسان اين پليس تحقيقات خود را براي شناسايي و دستگيري سارق يا سارقان اينترنتي آغاز كردند.
در بررسي اوليه مشخص شد شاكي جهت انجام كاري به همراه دوستش به كافي نت مراجعه و در حضور وي اقدام به خريد شارژ اينترنتي مي كند ، دوست وي نيز در فرصتي مناسب با در دست داشتن شماره حساب و رمز دوم ،به روش برداشت از حساب اينترنتي، حساب عابر وي را خالي مي كند.
سرهنگ عرفاني گفت: متهم در بازجويي هاي اوليه ضمن اعتراف به بزه انتسابي با تشكيل پرونده جهت سير مراحل قانوني به مقامات قضائي معرفي مي شود.
رئيس پليس فتا خراسان رضوي در پايان به شهروندان توصيه كرد : هنگام وارد كردن رمز عابر بانك از افشا نشدن آن توسط افراد در اطرافتان اطمينان حاصل كنيد و پس از هر چند بار استفاده از رمز عبور، آنرا تغيير دهيد./ف
برچسب ها: خرید ، اینترنتی ، حساب ، شهروند
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار