دبير تشكيلات انجمن اسلامي دانشگاه شاهد گفت: افرادي كه ناآگاهانه در مسير مخالف آرمان‌هاي نظام جمهوري اسلامي در حركت‌اند به جاي اينکه خود را مديون ايثار رزمندگان بدانند، وقت خود را جهت تخريب ارزش‌هاي انقلاب و طراحي يك كاريكاتور اهانت‌آميز صرف مي‌کنند که اين جاي تأسف بسيار دارد.

محسن نيكبخت دبير تشكيلات انجمن اسلامي دانشگاه شاهد در گفتگو با خبرنگار دانشگاه باشگاه خبرنگاران، در ارتباط با اقدام اخير روزنامه شرق در رابطه با كاريكاتوري كه در آن به رزمندگان دوران دفاع مقدس توهين شده اظهار داشت: عملكرد روزنامه شرق كه همواره خود را مقابل آرمان‌هاي جمهوري اسلامي مي‌داند در طول اين سال‌ها كاملا براي همه مشخص است.

وي با بيان اينكه ما دانشجويان و ملت فهيم ايران خود را مديون آرمان‌هاي انقلاب و دفاع مقدس مي‌دانيم گفت: افرادي كه ناآگاهانه در مسير مخالف آرمان‌هاي نظام جمهوري اسلامي در حركت‌اند به جاي اينکه خود را مديون ايثار رزمندگان بدانند، وقت خود را جهت تخريب ارزش‌هاي انقلاب و طراحي يك كاريكاتور اهانت‌آميز صرف مي‌کنند که اين جاي تأسف بسيار دارد.

نيكبخت در ادامه افزود: شهدا،‌ رزمنده‌ها و ايثارگران در طول 8 سال جنگ تحميلي عراق عليه ايران فداكاري‌هاي بسيار زيادي از خود نشان دادند كه بسياري از اين رشادت‌ها هنوز بيان نشده است و بايد به اين مسئله اذعان داشت كه كل ملت ايران خود را مديون دفاع مقدس مي‌داند.

دبير تشكيلات انجمن اسلامي دانشگاه شاهد در پايان خاطرنشان كرد: اين حركت از سوي مطبوعات ايران و روزنامه‌نگاران محكوم و به دور از شأن تمامي روزنامه‌نگاران ايراني است.
انتهاي پيام/
برچسب ها: شرق ، اهانت ، رزمندگان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار