فرمانداری نیروی انتظامی غرب استان تهران شعار امسال هفته ناجا را سرمایه اجتماعی اساس اقتدار عنوان کرد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران امروز در نشست خبری سرهنگ ناصر اصلانی برنامه های هفته ناجا غرب استان تهران را تسریع کرد و اظهار داشت: از 8 مهرماه برنامه ها آغاز می شود و تا 14 مهر ماه ادامه دارد.
وی افزود: از برنامه های مهم این هفته برگزاری مراسم صبحگاه مشترک با نمایش اقتدار توان عملیات انتظامی با حضور مسئولان سیاسی، اجتماعی و همچنین استاندار تهران است.
سرهنگ اصلانی بیان کرد: در این هفته به موتور سیکلت سواران توانمند کلاه کاسکت اهدا خواهد شد و همچنین دانش آموزان از یگان های نظامی و پلیس 110 بازدید خواهند کرد.
وی در ادامه از افتتاح فروشگاه تعاونی مصرف کارکنان نیروی انتظامی غرب استان همچنین از کلنگ زنی پلیس راهور استان خبر داد.
سرهنگ اصلانی بیان کرد: در هفته ناجا همایش پلیس با اعضای معتمدین محلی در قالب طرح امنیت حمله محور برگزار خواهد شد و در همین راستا با صنف طلا فروشان نیز همایشی خواهیم داشت.
وی یادآور شد: در هفته ناجا کارکنان نیروی انتظامی به اتفاق خانواده هایشان اهدا خون خواهند داشت که این برنامه در آسایشگاه وظیفه قرار گاه ستاد استان انجام می شود و کارگاه آموزشی پیشگیری از اعتیاد به مواد مخدر در سطح دانشگاه ها و مراکز آموزشی عالی با حضور پلیس مواد مخدر برگزار می شود و همچنین در کلیه شهرستان های استان تهران راه اندازی یکروزه کلانتری نمادین توسط دانش آموزان مقطع راهنمایی خواهیم داشت.
وی بیان کرد: در هفته ناجا مشارکت و همکاری مردم با پلیس می تواند طرح امنیت شهری بسیار تاثیرگذار باشد.
* باند خانوادگی مواد مخدر متلاشی شد
سرهنگ اصلانی در حاشیه این نشست از متلاشی شدن 2 باند مواد مخدر خبر داد و بیان کرد: با اقدامات اطلاعاتی و تلاش نیروهای انتظامی باندهای را که اقدام به تهیه و توزیع مواد مخدر کرده بودند متلاشی کردند.
وی افزود: این باند از شیراز مواد مخدر را تهیه می کرد و در منزلی در شهریار تخلیه و به فروش می رساند.
شیوه این قاچاق به این شکل بود که صاحب اصلی بار به اتفاق همسر و پسر 8 ساله اش با جا سازی مواد از شیراز در غالب مسافر و مسافرت عازم تهران می شدند.
فرمانده نیروی انتظامی خاطر نشان کرد: از این باند 55 کیلو تریاک کشف و ضبط شده است و همچنین در این راستا 6 مرد  و یک زن نیز دستگیر ولی برای پسر بچه 8 ساله جرمی نسبت ندارد.
* کشف 15 کیلو تریاک از زوج قاچاقچی
سرهنک اصلی از انهدام باند دیگری نیز خبر داد و عنوان کرد: زن و شوهری در ملارد شهریار در منزل اجاره ای اقدام به خرید و فروش مواد مخدر می کردند که با پیگیری ها و اقدامات اطلاعاتی دستگیر شدند.
وی یادآور شد: از این باند نیز 15 کیلو تریاک کشف شد./ف
برچسب ها: نیروی ، انتظامی ، موتور
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار