استاندار اردبیل گفت: خدمات دولت نهم و دهم قابل کتمان نیست.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل/ اکبر نیکزاد امروز در دیدار با جمعی از بازاریان اردبیل، اصناف و ریش‌سفیدان این شهر در افزود: از روز اولی که در این استان حاضر شدم از تمام طیف‌ها و گروه‌ها پیشنهادات و نقطه نظرات پیشنهادی را برای توسعه استان دریافت کردم و سعی می‌کنم با برگزاری نشست هر دو ماه یک بار با اصناف و بازاریان و بزرگان این شهر تنگناها و گرفتاری‌های احتمالی را مورد رصد قرار داده و نسبت به حل آنها پیشگام باشم.

رئیس شورای تامین استان اردبیل افزود: هرچند در دولت نهم و دهم، خدمات رضایت‌بخشی به مردم ارائه شده ولی برای رسیدن به نقطه ایده‌آل به گوشزد کردن نقاط ضعف، انگیزه‌دهی به مسئولان و بیان حقیقی برخی از مسایل نیاز داریم که انتظار داریم در نشست‌های دوره‌ای بازاریان، اصناف و بزرگان این شهر ما را بیشتر رهنمون کنند.

نیکزاد با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در دیدار مسئولان و تاکید بر بیان حقایق گفت: باید بدانیم در کجا بوده‌ایم، در چه مسیری حرکت می‌کنیم و به کجا می‌خواهیم برسیم که در این راستا باید مشکلات را شنید و در کنار آن پیشرفت‌ها را نیز به اطلاع مردم رساند.

استاندار اردبیل همچنین به طرح اردبیل – سرچم و راه آهن اردبیل اشاره کرد و افزود: تکمیل این طرحها که آرزوی مردم منطقه است به همت مضاعف نیاز دارد به طوری که انتظار داریم راه آهن اردبیل زمینه یک سفر ایمن را برای مردم و شهروندان فراهم آورد.

نیکزاد تکمیل این طرح را رونق بخش حوزه گردشگری و مسافرت‌ها توصیف کرد و گفت: تمام اهتمام دولت خدمتگزار بر این است که این طرح تکمیل شده و به بهره‌برداری برسد./س

برچسب ها: اردبیل ، خدمات ، دولت ، نهم ، و ، دهم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.