رئیس اتحادیه فوتبال ایران گفت: از مسئولان باشگاه های لیگ برتری خواهش می کنم که ضعف های خود را برطرف سازند و تا یکشنبه آتی مدارک خود را تحویل بدهند.

عزیزاله محمدی در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: مسئولان باشگاه های لیگ برتری باید با توجه به اینکه زمان تحویل مدارکشان به پایان رسیده، سعی کنند تا یکشنبه هفته آتی 9 مهر ضعف های خود را برطرف کنند ضمن اینکه برخی از مشکلاتی را که باشگاه ها داشتند نیز برطرف شده است که به شرح ذیل می باشد: 


1. 10 باشگاه باید طرح های تجاری خود را ارائه می دادند که تمامی این باشگاه ها این طرح ها را ارائه کرده اند.
2. 7 باشگاه باید گزارش مالی حسابرسی خود را ارائه می دادند که باشگاه های مس، نفت تهران و سایپا این مدارک را ارائه نکردند و باشگاه های ذوب آهن، گهر، راه آهن، تراکتورسازی، این مدارک را تهیه کرده اند و درحال ترجمه آن هستند که تا اواخر هفته ارائه خواهند داد.
3. فرم شماره 2 مالی را که بايد 10 باشگاه به دست ما مي رساندند، 7 باشگاه تحويل داده اند و سه باشگاه گهر، ذوب آهن و تراکتورسازی آن را تهیه کرده اند و تا پنجشنبه 6 مهر ارائه خواهند داد زیرا اکنون در دست ترجمه است.
4. سه باشگاه نفت تهران، تراکتورسازی و سایپا می بایست گزارش اقلام تجاری خود را ارائه می دادند که هر سه آنها این کار را انجام داده اند.
5. باشگاه های تراکتور سازی، سایپا و راه آهن نیز باید قرار داداجاره نامه یا گارانتی استادیوم های خود را ارائه می دادند که ازمیان این سه باشگاه تنها راه آهن این مدارک را ارائه نکرده است.
6. ضعف های زمین های تمرین 5 باشگاه تراکتورسازی، نفت آبادان، پیکان، سایپا و راه آهن نیز باید مرتفع می شد که چهار باشگاه این مشکلات را رفع کرده اند و راه آهن نیز تا پنجشبه 6 مهر نیز برطرف خواهد شد و مدارک آن ارائه می شود.
7. وضعیت راه های ورودی استادیوم غدیر اهواز که دارای مشکل بوده هنوز برطرف نشده است.
8. نور استادیوم های انقلاب کرج،ملوان، تختی تهارن، صبای قم، حافظیه شیراز و تراکتورسازی که دارای ضعف بوده تقویت شده است و گواهی آن توسط باشگاه ها به دست ما رسیده و تنها ورزشگاه اکباتان، دستگردی، غدیر اهواز، آبادان و شهيد عضدي رشت نتوانسته اند این مشکلات را مرتفع کنند که باید ظرف یک هفته به تقویت آن بپردازند.
9. اسکوربورد و جایگاه خبرنگاران ورزشگاه غدیر اهواز نیز باید توسط مسئولان این باشگاه رفع می شد که هنوز هیچ کاری در این باره صورت نگرفته است در صورتیکه ما تماس های زیادی با باشگاه فولاد و حتی استانداری اهواز انجام دادیم تا این مهم صورت گیرد ولی متأسفانه توجهی به این موضوع از سوی مسئولان شد.

10. اسکوربورد استاديوم تختي تهران نيز هنوز درست نشده است.

وی تصریح کرد: ما همچنان نگران کسب سهمیه هستیم چرا که اگر نور استادیوم ها و سایر مشکلاتی که باشگاه ها در این زمینه دارند برطرف نشود نمی توانیم در رده بندی آسیا به سطح A دست پیدا کنیم و همین امر باعث کسر امتیاز از ما می شود ضمن اینکه در دریافت پروانه حرفه ای نیز دچار مشکل خواهیم شد و باشگاه ها باید به این نکته مهم توجه داشته باشند که زمان ما تمام شده است و ما از مسئولان AFC تقاضا کرده ایم که تا یکشنبه 9 مهر به ما وقت بدهند تا ضعف های خود را برطرف سازیم./مح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار