آیت الله نوری همدانی با انتقاد از مظلوم نمایی آمریکا در نشست مجمع عمومی سازمان ملل، تعطیلی سفارت‌خانه‌های آمریکا را در کشور‌های اسلامی خواستار شد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران قم، وی امروز در درس خارج فقه خود که در مسجد اعظم قم برگزار شد، به برگزاری نشست مجمع عمومی سازمان ملل اشاره کرده و گفت: کسانی که با حمایت از صهیونیست ها و ساخت فیلم به نبی اکرم(ص) اهانت می کنند و خشم 5/1 میلیارد مسلمان جهان را بر می انگیزند،‌نباید مظلوم نمایی کنند.

آیت الله نوری همدانی همچنین به ابراز نگرانی آمریکایی‌ها از ساخت سلاح هسته ای در ایران اشاره و تاکید کرد :‌ طرح این مسائل در شرایطی است که آمریکا خود دارای زاد خانه هسته ای است و از رژیم صهیونیستی که سلاح های هسته ای زیادی را انبار کرده است حمایت می کند بسیار مضحک است.

وی با اشاره به موج بیداری مردم و اعتراض آن‌ها نسبت به توهین به ساحت پیامبر(ص)، گفت:‌این حرکت ها مقدس است که باید ادامه یابد؛ زیرا فریادگری در برابر استکبار فرهنگی ارزشمند است.

آیت الله نوری همدانی با بیان این‌که روحانیت نباید نسبت به مسائل روز بی اطلاع باشد، یادآور شدند: امروز که آگاهی مردم و قدرت جمهوری اسلامی ایران در برابر استکبار افزایش یافته است، نقش روحانیت برای آگاهی بخشی در جامعه و حفظ مردم در صحنه اهمیت زیادی دارد./س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.