با تلاش کمیته فرهنگی و اجتماعی باشگاه پرسپولیس مرام نامه ورزشکاران باشگاه پرسپولیس تنظیم و با امضای مدیر عامل باشگاه پرسپولیس تصویب شد.

به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران؛ با تلاش کمیته فرهنگی و اجتماعی باشگاه پرسپولیس چندی پیش مرام نامه ورزشکاران باشگاه پرسپولیس تنظیم شد که با تائید آن از سوی محمد رویانیان مدیر عامل باشگاه پرسپولیس به تصویب رسید.

کمیته فرهنگی باشگاه پرسپولیس در آخرین نشست خود مقرر کرد، این مرام نامه به صورت لوح در ورزشگاه های درفشی فر و امام رضا (ع) نصب شود.

در این مرام نامه یکسری اصول اخلاقی و مسئولیت های اجتماعی بازیکنان در قبال باشگاه پرسپولیس مورد توجه قرار گرفته است تا به طور مرتب برای ورزشکاران باشگاه تکرار شود.

کمیته فرهنگی و اجتماعی پرسپولیس همچنین در آخرین نشست خود از میان پایان نامه های پژوهشی و تحقیقاتی در حوزه های فنی، اقتصادی و فرهنگی، دو پایان نامه را بر اساس نیازهای باشگاه پرسپولیس و فوتبال ایران تصویب کرد تا مورد حمایت باشگاه قرار بگیرد.

شایان ذکر است؛ باشگاه پرسپولیس پیش از این اعلام کرده بود در تعامل با وزارت علوم و در راستای ایجاد ظرفیت های علمی در حوزه های مختلف ورزش و فوتبال نسبت به حمایت از پروژه ها و تحقیقات علمی اقدام کند./آق

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار