تیم های دبیری و گیتی پسند، نمایندگان فوتسال تبریز و اصفهان در هفته هشتم از رقابت های لیگ برتر باشگاه های ایران رو در روی هم قرار می گیرند.

 

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران تبریز ،در رقابت های این هفته كه روزهای پنجشنبه و جمعه و با انجام شش دیدار دنبال می شود در یكی از حساس ترین بازی های هفته دو تیم مدعی دبیری تبریز و گیتی پسند اصفهان مقابل هم قرار می گیرند.

دبیری تبریز كه با مجموعه ای از ستاره های فوتسال كشور در فصل جاری خوش درخشیده در این بازی و برای پیشی گرفتن از گیتی پسند در رده دوم جدول به سه امتیاز بازی چشم دوخته است.

این تیم تبریزی كه در بین سه نماینده دیگر این شهر در لیگ برتر بهترین رده را به خود اختصاص داده و با 13 امتیاز در رده چهارم جای گرفته است در هفت بازی گذشته خود چهار برد، یك تساوی و دو باخت در كارنامه ثبت كرده و در این بازی برای كسب پنجمین برد خود به میدان می رود.

گیتی پسند حریف دبیری در این هفته نیز با وجود انجام یك بازی كمتر نسبت به دبیری با چهار برد و دو تساوی و 14 امتیاز در رتبه دوم قرار گرفته و در این هفته برای حفظ این رده و یا حتی صعود به صدر جدول مقابل دبیری قرار خواهد گرفت.

دبیری تبریز برای كسب برتری در این بازی علاوه بر تقویت خط دفاعی خود كه تاكنون 19 گل دریافت كرده باید مراقب خط حمله آتشین گیتی پسند نیز باشد تا شاید اولین باخت را به این تیم اصفهانی در فصل جاری تحمیل كند.

دیدار این دو تیم ساعت 15.30 روز پنج شنبه این هفته در سالن علوم پزشكی تبریز برگزار می شود.

نتیجه دیدار شركت ملی حفاری اهواز با شهرداری ساوه در اهواز نیز برای این دو تیم بسیار حائز اهمیت است چرا كه تساوی و یا باخت حفاری در این بازی، امكان تغییر تیم صدرنشین را ایجاد خواهد كرد.

در این میان تیم صبای قم نیز كه با 13 امتیاز در رده سوم جای گرفته در این هفته میهمان میثاق تهران است و با كسب سه امتیاز بازی به صدرنشینی فكر می كند.

در سایر بازی های این هفته گاز خوزستان با ارژن فارس و منصوری با راه ساری در روز پنج شنبه و هلال احمر با فرش آرا در تبریز در روز جمعه دیدار می كنند و شهرداری تبریز در این هفته استراحت دارد.

حفاری با 16، گیتی پسند با 14 و صبا و دبیری با 13 امتیاز به ترتیب در رده های اول تا چهارم جدول رده بندی لیگ برتر فوتسال قرار دارند/س

برچسب ها: فوتسال ، تبریز ، اصفهان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.