مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی از ارائه طرح پیش‌نویس قانون جدید سازمان تامین اجتماعی برای مراحل تصویب در مجلس و دولت خبر داد.

 

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مازندران مرتضوی در مراسم افتتاح و راه‌اندازی بیمارستان ولیعصر قائمشهر در طرح توسعه صد تختخوابی این شهرستان گفت: واحد درمان سازمان تامین اجتماعی بعد از وزارت بهداشت دومین نهاد بزرگ ارائه خدمات پزشکی و درمانی در سطح کشور است.

وی با ابراز خرسندی از وضعیت و امکانات مراکز درمانی تامین اجتماعی در استان مازندران افزود:‌ در استان مازندران پنج بیمارستان بزرگ، 11 درمانگاه و دو پلی‌کلینیک زیر پوشش تامین اجتماعی قرار دارند.

مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی سابقه قانون تامین اجتماعی را مصوب سال 1354 اعلام کرد و گفت: قانون 37 سال پیش تامین اجتماعی نمی‌تواند نیازمندی‌های حال حاضر افراد زیر پوشش تامین اجتماعی را برآورده کند.

مرتضوی با تاکید بر اینکه در این بخش با یک نوع پراکندگی مواجه هستیم تصریح کرد: ‌بزرگ‌ترین و قوی‌ترین سازمان بیمه‌ای خاورمیانه به اصلاحاتی در زمینه قانون تامین اجتماعی نیاز دارد.

وی با اشاره به اینکه قانون مقررات این سازمان باید به روز باشد افزود: برای رهایی از برخی سردرگمی‌ها قانون تامین اجتماعی باید اصلاح و به روز شود./س

برچسب ها: ارائه ، پیش نویس ، بیمه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.