عضو جامعه اسلامي مهندسين گفت: دولت اصلاحات با نرمش بي‌منطق و وادادگي در مقابل غرب نشان داد که از آرمان‌هاي انقلاب و امام راحل عدول کرده است.

محمد علي شايسته‌نيا در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران، با اشاره به نقش فعال دولت‌هاي نهم و دهم در عرصه ديپلماسي منطقه‌اي و بين المللي گفت: در دولت اصلاحات شاهد نوعي نرمش بي‌منطق، انفعال و وادادگي در مقابل غرب بوديم، چرا که جبهه اصلاحات با عملکرد ضعيف خود در ديپلماسي بين‌المللي نشان داد که از آرمان‌هاي انقلاب و امام راحل دور شده است.

وي در ادامه با اشاره به ديپلماسي فعال جمهوري اسلامي ايران افزود: در دولت‌هاي نهم و دهم با ادبيات مبتني بر دفاع از آرمان‌هاي انقلاب و امام و ايستادگي بر روي حقوق ملت‌ها و بويژه ملت ايران مواجه هستيم.

شايسته‌نيا با اشاره به اينکه امروز دو چهره از جمهوري اسلامي ايران در سطح جهان ترسيم شده است، تصريح کرد:‌ يک چهره در بين ملت‌هاي آزادي‌خواه و مسلمان که بوي آزادگي و پايبندي به ارزش‌هاي انقلاب و شجاعت را استشمام کرده‌اند نقش بسته و در مقابل چهره دولت‌هاي غربي و رسانه‌هاي وابسته به دولت‌هاي استکباري در غالب بي‌منطقي و ناسازگاري بين المللي از جمهوري اسلامي ايران ترسيم شده است.

عضو جامعه اسلامي مهندسين با اشاره به اينکه تلاش غرب براي انزواي ايران بي‌نتيجه مانده است، خاطر نشان کرد: تلاش غرب براي به انزوا در آوردن کشورمان اثر معکوس داشته چرا که بيداري اسلامي و حرکت ملت‌ها که اوج آن را در واکنش مسلمانان جهان در برابر اهانت به پيامبر اسلام (ص) را شاهد بوديم نشان مي‌دهد در نتيجه ادبيات انقلاب در اقصي نقاط جهان تاثير گذار بوده و تلاش‌هاي دولت‌هاي استکباري براي ناکارآمدي اين نگرش، انفعالي و بي‌نتيجه بوده است.

انتهاي پيام/
برچسب ها: اصلاحات ، غرب ، مهندسین ، انقلاب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار