فرماندار گلپایگان گفت: دانش آموزان سرمایه گرانقدر ایران اسلامی هستند و باید جایگاه واقعی خود را در دنیای کنونی را بشناسند.





به گزارش گروه استان هاي باشگاه خبرنگاران ، حسین صمدانی صبح امروز در مراسم جشن عاطفه‌ها با بیان اینکه ملت ایران ملتی آزاده و سرافراز با تاریخی کهن و قدیمی است، اظهار کرد: دانش آموزان سرمایه گرانقدر ایران اسلامی هستند و باید جایگاه واقعی خود را در دنیای کنونی بشناسند.

وی با بیان اینکه باید تلاش کنیم و جایگاه ملی خود را در جهان ارتقا دهیم، تصریح کرد: ایران اسلامی تبدیل به الگوی برای کشورهای جهان شده است.

فرماندار گلپایگان ادامه داد: کشورهایی که سال‌ها زیر یوغ استعمار و استکبار بوده‌اند از انقلاب اسلامی الگوبرداری کرده‌اند و دیگر حاضر نیستند سلطه گران بر آنها حاکمیت کنند. 

وی بیداری اسلامی را نشات گرفته از انقلاب اسلامی بیان کرد و گفت: حرکت‌ها، جنبش‌ها و انقلاب‌های کشورهای مظلوم عالم برگرفته از انقلاب اسلامی ایران است.

صمدانی با محکوم کردن فیلم موهن و توهین آمیز به پیامبر عظیم الشان اسلام توسط استکبار جهانی و صهیونیست‌ها، افزود: همه کشورهای اسلامی به ساخت این فیلم اعتراض کردند و با جدیت و حمیت از پیامبر اسلام(ص) دفاع کردند.

وی با تاکید بر اینکه وظیفه دانش آموزان تحصیل و آماده شدن برای فردای ایران اسلامی است، اضافه کرد: همه شما باید در پیشرفت و تعالی ایران اسلامی بکوشید تا ایرانی آباد و سر افراز داشته باشیم./ج1

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.