مسوول بسيج دانشگاه اصفهان گفت: دفاع از آرمان‌ها و دستاوردهاي نظام جمهوري اسلامي محقق نخواهد شد مگر اينكه هريك از اين جوانان جايگاه خود را در هجمه‌هايي که امروز از سوي دشمنان به وارد مي‌شود را بشناسند.

علي صالحي در گفتگو با خبرنگار دانشگاه باشگاه خبرنگاران، با اشاره به رشادت‌ها و دلاور مردي‌هايي كه جوانان ما در طول هشت سال جنگ تحميلي انجام دادند اظهار داشت: در آن برهه از زمان و كمبود منابع تسليحاتي جمهوري اسلامي ايران، جوانان حزب الهي ما با يك مديريت جنگ قوي توانستندبر دشمن غاصب پيروز شوند.

 مسوول بسيج دانشگاه اصفهان در ادامه افزود: بايد از تجارب هشت سال دفاع مقدس الگو برداري كرد چراكه جنگي كه امروزه در گير آن هستيم (جنگ نرم ) به مراتب دشوارتر از جنگي است كه در هشت سال دفاع مقدس شاهد آن بوديم و اميدواريم، ما جوانان در جاي جاي اين جبهه كه خط مقدمش دانشگاه است موفق عمل كنيم.

صالحي در پايان خاطر نشان كرد: از جوانان انقلابي كشور توقع داريم كه از تمامي آرمان‌ها و دستاوردهاي نظام جمهوري اسلامي به نحو احسن دفاع كنند و اين امر محقق نخواهد شد مگر اينكه هريك از اين جوانان جايگاه خود را در اين جنگ بشناسند.

انتهاي پيام/

برچسب ها: دفاع ، انقلاب ، رشادت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار