سرهنگ محمدیان، صبح امروز از اجرای فاز جدیدی از طرح نظارت و کنترل واحد های صنفی مرتبط با رینگ و لاستیگ خبر داد و به تشریح اقدامات پلیس آگاهی تهران بزرگ در این خصوص پرداخت.

به گزارش خبرنگار اجتماعي باشگاه خبرنگاران، سرهنگ عباسعلی محمدیان،  رییس پلیس آگاهی تهران بزرگ صبح امروز،  ضمن اعلام این خبر گفت:  برخورد با خریداران اموال مسروقه از اولویت های پلیس آگاهی  تهران بزرگ است.
 وی عنوان داشت:  از ابتدای امسال این طرح طی 10  مرحله انجام شده است و دراین مدت نیز بنابر تدابیر رییس پلیس تهران بزرگ مقرر شده است که این طرح از امروز مجددا در سطح شهر تهران به اجرا درآید که امروز اولین  روز اجرای مرحله جدید مذکور است.
رییس پلیس آگاهی تهران بزرگ افزود:  در این مرحله پلیس آگاهی تهران بزرگ با همکاری ماموران پلیس امنیت  عمومی تهران بزرگ و همچنین ماموران یگان امداد، به نظارت و کنترل واحد های صنفی مرتبط با خرید و فروش  و تعمیر رینگ و لاستیک در سطح شهر تهران کرده و با متخلفان برخورد خواهد کرد.
 سرهنگ محمدیان ادامه داد: به طور کلی مالخران رینگ و لاستیک مسروقه پس از اینکه آج لاستیک های کهنه و مسروقه را تعمیر کرده و با وسایل و تجهیزات در اختیارشان این آج های دست دوم را روی لاستیک ها قرار می دهند اقدام به فروش آن به عنوان  لاستیک نو به شهروندان می کنند که در این طرح در صورت مشاهده چنین  تخلفاتی،  با واحد صنفی  مربوطه طبق قوانین اتحادیه صنفی برخورد و فروشگاه مذکور پلمپ می شود.
 وی با اشاره به اجرای موفق طرح در ماه های گذشته  گفت: طی 10 مرحله انجام شده دراین زمینه حدود یک هزار واحد صنفی دارای تخلف با نظارت و هماهنگی  میان پلیس،  اتحادیه های صنفی  و قوه قضاییه پلمپ شده و پس از اینکه مالکان این واحد ها شرایط بازگشت مجدد به فعالیت  را از اتحادیه  کسب کرده باشند فک پلمپ می شوند.
 سرهنگ محمدیان تصریح کرد:  بدیهی است پلیس تهران بزرگ نسبت به کنترل و نظارت بر این واحد های صنفی به طور مستمر اقدام می کند و در صورتی که باز هم یکی از این واحد های صنفی دارای تخلف باشد و این تخلف مسبوق به سابقه باشد باهماهنگی های انجام شده از سوی اتحادیه های این صنوف و مقامات قضایی،  پروانه کسب این واحد های صنفی برای همیشه ابطال خواهد شد.
 وی در پایان  به شهروندان توصیه کرد: از خرید اموال این چنینی خودداری کنند و در صورت نیاز به خرید اموال دست دوم حتما از وجود فاکتور خرید و برگه سبز گمرکی آن مطمئن شوند تا مشکلی برای آنان روی ندهد./ز
برچسب ها: تازه ، مرحله ، نظارت ، کنترل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار