نماينده مردم عجب‌شير و مراغه در مجلس از امضاي تفاهم‌نامه ميان وزارت راه و شهرسازي و بانک سپه جهت احداث آزاد‌راه مراغه ـ هشترود خبر داد.

مهدي دواتگري در گفتگو با خبرنگار پارلماني باشگاه خبرنگاران  با بيان اينکه جاده مراغه - هشترود هر ساله جان انسان‌هاي بيگناه بسياري را مي‌گيرد، گفت: در راستاي پيگيري‌هاي انجام شده درباره بحث آزاد راه مراغه- هشترود، تفاهم نامه‌اي بين وزارت راه و شهر‌سازي و بانک سپه به عنوان سرمايه گذار به امضا رسيد که ان‌شا‌الله  پس از برگزاري مناقصه، پيمانکار فعاليت خود را جهت احداث اين آزاد راه آغاز خواهد کرد.
 
وي در ادامه به عدم بهره برداري از کنار گذر عجب شير از سال 1389 تاکنون اشاره کرد و افزود: با توجه به اينکه کنارگذر عجب‌شير همواره قرباني مي‌گيرد از مسئولين وزارت راه و شهرسازي اين انتظار را داريم که با تخصيص اعتبار لازم در جهت تسريع در تکميل اين پروژه اقدامات مقتضي را انجام دهند تا هرچه زودتر شاهد راه اندازي اين کنار گذر باشيم.

نماينده مردم عجب شير و مراغه در ادامه به تعطيلي يک ساله فرودگاه مراغه اشاره کرد و اظهار داشت: فرودگاه مراغه با قدمت 20 ساله متاسفانه به دليل نبود روکش آسفالت نزديک به يک سالي است که تعطيل شده و طي پيگيري‌هاي انجام شده قول‌هايي نيز از سوي مسئولين داده شده که انتظار داريم با تخصيص بودجه لازم اين مشکل نيز هر چه سريعتر مرتفع گردد.

وي در ادامه تصريح کرد: حدود 2 ميليون نفر از ساکنين جنوب استان‌هاي آذربايجان‌هاي غربي و شرقي از اين امکانات ترابري استفاده مي‌کردند که اميدواريم اين فرودگاه با توجه به فرا رسيدن فصل سرما هرچه زودتر بازگشايي شود.

نماينده مردم عجب شير و مراغه وضعيت صنايع در حوزه انتخابيه خود را اسف‌بار خواند و گفت: کارخانه کاغذ مراغه کاملا تعطيل شده و کارخانه ذوب آهن نيز که در حال راه اندازي بود به دليل در اختيار نگرفتن تسهيلات لازم از بازگشايي بازماند.
انتهاي پيام/
برچسب ها: مراغه ، صنایع ، راه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار