دبیر شورای فرهنگ عمومی كشور گفت : احمدی نژاد از نظر فرهنگی خدمات شایانی به كشور كرده و بی شك بهترین فرزند انقلاب اسلامی است .

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل/ منصور واعظی امروز در جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان سرعین افزود: احمدی نژاد به راستی سرباز ولایت است و به این سربازی افتخار می كند .

وی با شاره به فعالیت های دولت نهم و دهم گفت : در طول خدمت این دولت ها بیشترین خدمات در بخش های مختلف بوِبژه امور فرهنگی به ایران اسلامی ارایه شده است .

واعظی افزود: ‌ تلاش‌های شبانه روزی مسئولان بلند پایه نظام اعم از رهبری عزیز و روسای سه قوه و نمایندگان مجلس شورای اسلامی همگی بیانگر عزم انقلاب شكوهمند اسلامی بر رشد فرهنگی كشور است.

وی با اشاره به توانمندی ها و استعدادهای فرهنگی استان اردبیل گفت : این استان ولایی یكی از گنجینه های فرهنگی كشور به شمار می رود .

دبیر شورای فرهنگ عمومی كشور همچنین شهرستان سرعین را یك شهرستان فرهنگی برشمرد و گفت : گردشگری این شهرستان بی‌شك یكی از مهمترین ابزارهای توسعه فرهنگی استان اردبیل به شمار می‌رود.

واعظی در ادامه افزود: با توجهات ویژه دولت خدمتگذار، مؤلفه‌های كمی و كیفی این نهاد در هفت سال گذشته با رشد چشمگیری مواجه بوده است./س

برچسب ها: اردبیل ، خدمات ، فرهنگی ، دولت ، نهم ، و ، دهم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.