معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: کارخانه تولید آجر سفال نقش مفیدی در تولید، اشتغال و اقتصاد این استان دارد و تسریع در روند اجرای آن ضروری است.

  به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران یاسوج مهندس کورش امیدی پور در نشست ستاد پیگیری طرح‌های مهر ماندگار اکهگیلویه وبویر احمد  در یاسوج، افزود: در صورت تامین اعتبار کافی برای این طرح اقتصادی مهم تا پایان سال جاری به بهره برداری می‌رسد.
 وی یادآور شد: با توجه به ساخت سازهای بالا در مناطق مختلف شهری و روستائی و نیاز بیش از پیش استان به این محصول، راه اندازی این کارخانه بخش عمده‌ای از نیاز آجر استان را فراهم می‌کند.
  معاون عمرانی همچنین مشکلات اصلی کارخانه سیمان مارگون را زمین، آب و گاز عنوان کرد و گفت: با توجه به کوهستانی بودن منطقه، سردی هوا، برف گیر بودن و گردنه‌ها و راه‌های منتهی با این طرح عظیم، متولیان و دست اندرکاران در این زمینه اهتمام ویژه‌ای داشته باشند.
  وی از نماینده دولت در پروژه‌های مهر ماندگارکشور که به استان سفر کرده است خواست تا با جدیت و از طریق مقامات و مسئولین امر در تهران به رفع مشکلات و موانع سد راه پروژه‌های این استان بپردازند.
 وی یادآور شد: در استان 25 پروژه مهر ماندار وجود دارد که با تکمیل آنها عمده پروژه‌های کلیدی و بزرگ استان به بهره برداری می رسد و قطعا تاثیر بسزائی در توسعه شاخص‌های استان خواهد گذاشت. /س

برچسب ها: یاسوج ، عمران ، سفال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.