فرمانده سپاه امام حسن مجتبی(ع) استان البرز گفت: رزمایش بزرگ 20 هزار نفری بسیجیان استان البرز در راستای نمایش توان دفاعی و همچنین محکوم کردن اقدام موهن به پیامبر اکرم(ص) برگزار می‌شود.

به گزارش حوزه دفاعي - امنيتي باشگاه خبرنگاران، سردار بهرام حسینی مطلق فرمانده سپاه حضرت امام حسن مجتبی(ع) استان البرز ضمن تبریک و گرامیداشت ایام هفته دفاع مقدس و دهه کرامت اظهار داشت: ملت ایران با قدردانی از ایثارگری‌های دفاع مقدس برای همیشه آماده دفاع از نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هستند.

فرمانده سپاه حضرت امام حسن مجتبی(ع) با اشاره به برنامه‌های سپاه استان البرز در هفته دفاع مقدس تصریح کرد: تجمع 20هزار نفری بسیجیان استان البرز در تاریخ 6 و7 مهرماه در راستای نمایش قدرت دفاعی و همچنین محکوم کردن اقدام موهن استکبار جهانی به ساحت مقدس پیامبر اکرم(ص) از برنامه‌های اصلی گرامیداشت هفته دفاع مقدس است.

وی افزود: برگزاری نمایشگاه "شهر آسمانی" که به نمایش دستاوردهای دفاعی نیروهای مسلح کشور و همچنین محاصره سوسنگرد می‌پردازد از دیگر برنامه‌های گرامیداشت هفته دفاع مقدس در استان البرز است.

سردار حسینی مطلق با اشاره به تاثیرات دفاع مقدس در جامعه اظهار داشت: تحمیل جنگ 8 ساله بر علیه ملت ایران، ما را به یک بلوغ کامل علمی ، تکنولوژی وسیعی در تمامی ابعاد رساند که امروز ما می‌توانیم با بهره‌گیری از این بلوغ و ابتکارات جدید برای ادامه مسیر نظام جمهوری اسلامی استفاده نماییم البته به شرطی که باور "مامی‌توانیم" را در میان جوانان عزیز پرورش دهیم.

وی افزود: همانطورکه دفاع مقدس قبل از آنکه نمایش قدرت دفاعی ملت ایران در دفاع مقدس باشد، نمایانگر عزم و اراده مردم در طول 8 سال جنگ تحمیلی برملت ایران بود، امروز نیز دنیا شعار "ما می توانیم" ایران اسلامی را مورد توجه قرار داده است.

فرمانده سپاه حضرت امام حسن مجتبی (ع) افزود: اگر دشمن اراده حمله به کشورهایی همچون عراق و افغانستان را می‌کند و در طی چند روز این را عملیاتی می‌کند، اما در مورد ایران پس از 34 سال دشمنی هنوز جرات حمله به ایران را ندارند و حتی به گزینه‌های نظامی هم فکر نمی‌کند اینها از تجارب دفاع مقدس و قدرت بازدارندگی انقلاب اسلامی است.

سردار حسینی مطلق با اشاره به پیام هفته دفاع مقدس به دوستان و دشمنان انقلاب اسلامی اظهار داشت: در بعد داخلی ابتدا می‌بایست ما شعار "ما می‌توانیم" را جامع عمل پوشانیم و به تبعیت از فرمایشات مقام معظم رهبری این خورشید فروزنده انقلاب و نظام اسلامی بپردازیم و در بعد خارجی نیز، دشمنان این را بدانند که جوانان ما مصمم‌تر از دوران دفاع مقدس آماده دفاع از دستاوردهای انقلاب اسلامی هستند.

انتهاي پيام/ش3
برچسب ها: سپاه ، بسیج ، رزمایش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار