کانال دو تلویزیون رژیم صهیونیستی، در گزارشی به رژه نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران در هفته دفاع مقدس پرداخت و اعلام کرد: وزیر دفاع ایران اخیراً تاکید کرد که اسرائیل در صورتی به هرگونه اقدام تجاوزکارانه علیه ایران اقدام کند نابود خواهد شد.

به گزارش سرويس بين‌الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از  پایگاه خبری شبکه العالم، تلویزیون رژیم صهیونیستی در حالی که تصاویری از رژه نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران پخش می‌کرد، به اقتدار و قدرت جمهوری اسلامی ایران در برخورد با انواع تهدید‌ها و چالش‌ها اذعان کرد.
تلویزیون اسرائیل در حالی که تصاویری از رژۀ نیروهای نظامی مقتدر جمهوری اسلامی و نمایش موشک‌های و جنگ‌افزارهای ساخت جمهوری اسلامی ایران پخش می‌کرد اعلام کرد: نیروهای مسلح ایران در رژۀ گسترده‌ای که به مناسبت سی و دومین سالگرد جنگ عراق علیه آن برگزار شد، سلاح‌های راهبردی خود را با برد ۲ هزار کیلومتر به نمایش گذاشتند، موشک‌هایی که تمامی اسرائیل را در تیررس قرار دارند.

تلویزیون رژیم صهیونیستی افزود: موشک «سجیل»، که در این رژه به نمایش درآمد، با سوخت جامد و با سرعت بسیار بالایی شلیک می‌شود.

تلویزیون اسرائیل افزود: ایران همچنین در این رزمایش از سامانه پدافند ضد موشکی با برد ۵۰ کیلومتر رونمایی کرد و احمدی‌نژاد رئیس جمهور ایران، با اظهاراتی که در این رزمایش ایراد کرد، بر شعله‌های آتش برخاسته جهان اسلام علیه غرب دمید.

کانال دو رژیم صهیونیستی، در حالی که بخشی از سخنان رئیس جمهور را پخش کرد اعلام کرد: ایران با وجود تحریم‌های سیاسی و اقتصادی از آمادگی کامل نیروهای مسلح خود برای رویارویی با انواع چالش‌ها سخن می‌گوید و در تهدید دشمنانش هیچ تردیدی از خود نشان نمی‌دهد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۱
Iran (Islamic Republic of)
سرباز
۲۲:۰۹ ۱۲ آبان ۱۳۹۱
خدا همراهتون باشه دلم شادکردید
آخرین اخبار