مربی پیشین تیم ملی والیبال گفت: امسال در مسابقات لیگ برتر سال بسیار سخت و حساسی را در پیش خواهیم داشت.

  بهروز عطایی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: اگر بخواهیم تیم ها را در یک نگاه اجمالی و به طور ظاهری مورد آنالیز قرار دهیم باید گفت که تمامی آنها جزو مدعیان محسوب می شوند و نباید حریفان را دست کم گرفت.
وی گفت: پیکان همان تیمی را بسته است که دو سال قبل عنوان قهرمانی را به خود اختصاص داده در ترکیب آن فقط سید جواد محمدی نژاد به جای محمد موسوی عراقی حضور دارد، قدرت تیم سایپا نسبت به سال قبل تا حدودی کاهش یافته اما نارنجی پوشان همیشه جزو مدعیان لیگ برتری هستند و خواهند بود تیم هایی مثل ورامین و یا شهرداری ارومیه جزو مدعیان هستند.
 وی تصریح کرد: به طور کلی در لیگ برتر امسال پنج تیم بسیار قدرتمند و قوی حضور دارند که توان فنی آنها نزدیک بهم است در کنار آنها، قدرت تیم هایی مثل میزان خراسان، بانک کشاورزی ، پیشگامان کویر یزد ، تبریز و.... راهم نباید غافل شد.
وی گفت: نوع جذب نیرو از سوی اعضای کادر فنی تیم ها قابل تامل است و به جرات می گویم که هیچ تیمی در حاشیه امنیت نیست.
 سرمربی تیم والیبال کاله آمل ضمن اشاره به انجام تمرینات منظم آملی ها افزود: حدود 2 هفته است تمرینات را با ترکیب کامل و با حضور ملی پوشان دنبال می کنیم خوشبختانه بازیکنان در برنامه های تاکتیکی و هماهنگی به شرایط مطلوب رسیده اند و برای رسیدن به مرز آمادگی مطلوب نیاز به بازی تدارکاتی داریم.
عطایی تصریح کرد: در نظر داریم برای ایجاد هماهنگی بیشتر میان بازیکنان و آنالیز عملکرد آنها با تیم های داخلی دیدارهای دوستانه برگزار کنیم برای اجرایی کردن این طرح با مسئولان پنج الی شش تیم وارد مذاکره شده ایم.
وی در خصوص تشکیل اردوی خارجی اظهار داشت: اجرای اردوهای تدارکاتی و آماده سازی برون مرزی هم جزو برنامه های امسال ما محسوب می شد اما چون تشکیل اردوی برون ورزینیاز به گذشت زمان زیادی دارد ترجیح دادیم برنامه های آماده سازی را در تهران دنبال کنیم.
 وی در مورد وضعیت پاسور تیم ملی صربستان در تیم کاله آمل گفت: پاسور اول تیم ملی صربستان از شرایط فنی بسیار خوبی برخوردار است حدود یک ماه از حضور وی در تمرینات آماده سازی کاله می گذرد خوشبختانه هماهنگی تاکتیکی این بازیکن با دیگر هم تیمی هایش در حد ایده آل و به نوعی فراتر از توقعات من است./ق
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار