در راستای حل مشکلات بخش خصوصی و تعامل نزدیک این بخش با مسئولان، ستاد شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی در استان زنجان تشکیل می‌شود.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مرکز زنجان، استاندار زنجان با اعلام این خبر گفت: باید از تمام ظرفیت‌هایی که در اختیار مدیران است، در جهت حمایت از تولید ملی، کار و سرمایه ایرانی استفاده کرد.

رئوفی‌نژاد به توفیقات روزافزون در این موضوع در استان زنجان اشاره کرد و افزود: در همین راستا ستاد سرمایه‌گذاری و توسعه صادارت در استان تشکیل شده است که در بخش‌های صنعت، معدن، خدمات گردشگری و عمران‌شهری تأثیرگذار است.

وی محوریت این ستاد را بخش خصوصی و تعامل آن با دولت اعلام کرد و یادآور شد: جلسات این شورا در اتاق بازرگانی تشکلیل خواهد شد و دبیرخانه آن نیز اتاق بازرگانی است.

نماینده عالی دولت در استان زنجان،ارزیابی و حل مشکلات بخش خصوصی در بخش صنعت، معدن، صادارت، گردشگری، خدمات و عمران‌شهری را رسالت اصلی این ستاد اعلام و تاکید کرد: جلسات این شورا هر ماه تشکیل خواهد شد.

وی در ادامه خواستار حضور نمایندگانی از اتاق ایران در جلسات شورا شد و اظهار کرد: بهتر است این نمایندگان با ظرفیت‌های استان آشنا شوند./س

برچسب ها: شورا ، دولت ، خصوصی ، زنجان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.