رييس تربیت بدنی دانشگاه آزاد گفت: ترجیح می دهیم کادر فنی تیم دانشگاه آزاد همانند بازیکنانش از دانشجویان خودمان باشد.

عبدالعزیم عزیزخانی در خصوص تغییر مربی تیم کاراته دانشگاه آزاد اسلامی پس از 5 سال فعالیت در این پست در ابتدای صحبت هایش به خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران افزود: می خواهیم ارتقا پیدا کنم پس از بحث و گفتگو با اعضای هیئت مدیره تربیت بدنی به این نتیجه رسیدم که مربی تیم را هم از بطن دانشگاه انتخاب کنم تا در کنار سرمربی تیم فرحناز ارباب کارکرده و پس از کسب تجربه در سال های آتی در خدمت تیم دانشگاه آزاد باشد.

وی افزود: ستاره موسوی مربی خوب و شایسته سال های قبل تیم دانشگاه آزاد همچنان با ما در سمت سرپرست مسابقات دانشگاه آزاد همکاری می کند.

هرگز کسی را بر وی ترجیح ندادیم و وی همچنان در کنار تیم است اما در پستی دیگر.

سال ها قبل فرخناز ارباب سرپرست مسابقات بود امسال ستاره موسوی سرپرست است و ارباب سرمربی و لیلا بهرامی ملی پوش خوب کشورمان که از دانشجویان دانشگاه ما بود را برای سمت مربی گری انتخاب کردیم تا یک ارتقا موفقیت آمیز را برای دانشگاه آزاد داشته باشیم.

وی اظهار داشت: این تصمیم برای تمام تیم های ورزشی دانشگاه آزاد گرفته شده و فقط شامل کاراته نمی باشد بر این باور هستیم که برای ارتقا هرچه بیشتر سطح کیفی و کمی تیم دانشگاه آزاد از اعضای هیئت علمی برای کادر فنی رشته های ورزشی استفاده کنیم./ق

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار