استاندار کرمان گفت : برای باشکوه برگزارتر شدن جشنواره فیلم مقاومت در کرمان آثار از 25 کشور در جشنواره حضور دارند.

اسماعیل نجار در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران کرمان افزود : برای باشکوه تر شدن این جشنواره در 16 استان ، 80 شهر مرزی و 25 کشور آثار خود را فرستاده اند.

وی تصریح کرد : آثاری از کشورهایی نظیر تونس ، اسپانیا ، روسیه ، فرانسه ، کره جنوبی ، الجزایر ، بلژیک ، ایتالیا ، سوئد ، هلند ، نروژ ، سوریه و ایرلند در بخش مسابقه بین المللی جشنواره امسال حضور داشتند.

وی اظهار داشت : این جشنواره با هدف تمرکز زدایی از تهران ، اهتمام به نقش و جایگاه استان ها و مناطق مختلف ، تبادل تجربیات هنرمندان حرفه ای و صاحب نام ، ایجاد نشاط اجتماعی و فرهنگی در استان ، بازسازی سالن ها سینمایی مهتاب و آسیا و تجهیز سالن سینمایی شهرتماشا در کرمان برگزار شده که نتایج مثبتی به همراه خواهد داشت .

نجار با اشاره به برگزاری دوازدهمین جشنواره بین المللی فیلم مقاومت خاطر نشان کرد : بیداری اسلامی که دنیا را فرا گرفته و اهانت به ساحت مقدس پیامبر اکرم (ص) حساسیت این جشنواره را بالا برده به همین دلیل شاهد موضع گیری هایی از سوی صهیونیست هاست.

وی با اشاره به اینکه این نخستین بار است که یک جشنواره سینمایی در این مقیاس جغرافیایی در کشور برگزار می شود یادآور شد : در استان کرمان بیش از 100 خبرنگار داخلی و خارجی این جشنواره را پوشش می دهند./س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.