رئیس سازمان نوسازی توسعه و تجهیز مدارس کشور گفت: با توجه به پروژه های تحویلی سال تحصیلی جدید، امسال عمرانی ترین سال آموزش و پرورش تاکنون است.

مرتضی رئیس در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران گفت:‌ تعداد پروژه های تحویلی در اول مهرماه بیش از 2200 پروژه با بیش از 13 هزار کلاس درس با زیربنای 1.7 میلیون مترمربع بوده است.
وی ادامه داد: با توجه به این که 40 هزار کلاس درس امسال برای استقرار پایه ششم نیاز بود 4000 کلاس تازه ساخته شده به پایه ششم اختصاص یافت و مابقی کلاس ها از محل های دیگر و به روش های مختلف تأمین شد.
رئیس سازمان نوسازی توسعه و تجهیز مدارس کشور اظهار داشت: علاوه بر 13000کلاس تحویل داده شده بیش از 20 هزار کلاس درس از پروژه های که در نیمه دوم سال 90 تحویل داده شدند تأمین شد.
رئیسی گفت: بیش از 2000کلاس درس پیش ساخته به مدارس روستایی ارسال شده است.
وی افزود: امسال در حوزه اموزش و پرورش کار مضاعف صورت گرفته است چرا که امسال پرکارترین سال عمرانی وزارت آموزش و پرورش بوده است.
وی گفت: به طور متوسط هرسال تجهیزات که درطول سال از محل منابع عمرانی تأمین می کردیم حدود 380 هزار سهم بندی بوده است که در 6 ماهه گذشته 380 هزار صندلی دانش آموزی به همراه تجهیزات آموزشی تکمیل کننده، تجهیزات فناوری، تأمین و 320 هزار از منابع استان تأمین کردیم.
رئیس بیان داشت: طی 6 ماه گذشته نزدیک 2 برابر متوسط تجهیزات که در سالهای گذشته سالیان توزیع می شده است بین مدارس توزیع شده است./ز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار