مسلمانان شهر آتلانتا به رایگان موهای افراد نیازمند را اصلاح کرده و بسته هایی حاوی لوازم نظافت و مقداری دارو را در اختیار آنان قرار می دهند.

به گزارش مجله شبانه باشگاه خبرنگاران، علی رغم ادامه اسلام هراسی در غرب و تلاش برای ترساندن مردم کشورهای اروپایی و امریکایی از ارتباط با مسلمانان، اقدامات خیرخواهانه و خداپسندانه پیروان رسول اکرم (ص) باعث شکست این طرح ها شده است.

به عنوان مثال، یک خیریه اسلامی در شهر آتلانتا ایالت جورجیای آمریکا در "روز کرامت" به کمک رسانی به افراد فقیر و بی خانمان در این شهر پرداخته است.

از 9 سال پیش تا به امروز و به منظور مقابله با جو ضد اسلامی موجود در آمریکا، شورای روابط مشترک مسلمانان و آمریکا روزهای خاصی را برای هر شهر در این کشور در نظر گرفته اند که به عنوان روز کرامت تعیین می شوند. در این روزها گروه های اسلامی به مردم فقیر و بی خانمان شهر خود، بدون توجه به دین و یا مذهب آنان کمک می کنند.



صدها بی خانمان، فقیر و معلول آتلانتایی توسط گروههای  اسلامی به صورت رایگان مورد معاینه پزشکی قرار گرفته و سپس غذای گرم و البسه در اختیار آنها قرار می گیرد.

این افراد در مقابل مرکز خیریه ای به نام " Giving Back to Humanity " در این شهر اجتماع کردند. امسال گروه خیریه اسلامی موسوم به " Islamic Relief " این وظیفه را به عهده گرفته است و علاوه بر خدمات پزشکی، غذای گرم و لباس نیز توسط اعضای این گروه به مستمندان اهدا می شود.

مسلمانان شهر آتلانتا به رایگان موهای افراد نیازمند را اصلاح کرده و بسته هایی حاوی لوازم نظافت و مقداری دارو را نیز در اختیار آنان قرار می دهند.

از جمله خدمات پزشکی که در این مرکز ارائه می شود اندازه گیری فشار خون و قند خون افراد فقیر است که امکان مراجعه به دکتر را ندارند.

این گروه اسلامی تا به امروز نه فقط به مردم آتلانتا و ایالت جورجیا بلکه به مردم فقیر در سایر ایالتهای آمریکا مثل میشیگان و تگزاس نیز کمک رسانی کرده است و بنا بر آمار رسانه ها، این گروه اسلامی فقط در اقدام اخیر خود در شهر آتلانتا نزدیک به 2500 نفر را اطعام کرده و به آنها لباس رایگان داده است.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۱
United States of America
ایرانی
۲۲:۲۳ ۰۵ مهر ۱۳۹۱
چه با حال
آخرین اخبار