امام جمعه شهرستان فیروزکوه گفت:بزرگترین درس دوران دفاع مقدس تبدیل تهدیدها به فرصت بود که دستاوردهای آن برای کل جهانیان به اثبات رسید.

حجت الاسلام ˈعبدالعلی استیریˈ در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن افزود: باید از روزهای هفته دفاع مقدس برای بیان دستاوردهای ارزشمند این هفته استفاده کنیم .

وی اظهارکرد: مطالعه دوران پرافتخار دفاع مقدس نه تنها تکراری و کسالت آور نیست، بلکه مرور هر باره آن حاوی درس ها، پندها و عبرت های جدیدی است.

امام جمعه فیروزکوه گفت: یکی از درس های دفاع مقدس آن است که دشمن در زمان های مختلف برای ضربه زدن به نظام اسلامی برنامه ریزی می کند.

وی خاطرنشان کرد: 32 سال پیش در چنین روزی دشمنان با تمام قوا به میدان آمده بودند تا جبهه حق را به زانو درآورند و در این راه از ترفندها و توطئه های مختلف استفاده کردند، اما با عنایات خاص الهی، توجهات حضرت ولی عصر (عج) و دلاورمردی های رزمندگان شکست خوردند.

استیری افزود: دشمنان روزی حمله نظامی و جنگ سخت، روزی کودتای مخملی و امروز تحریم و جنگ اقتصادی را علیه نظام مقدس اسلامی در پیش گرفته اند.

امام جمعه فیروزکوه تاکید کرد: مقاومت در سخت ترین شرایط، درس بزرگ شهدا بود و نباید شهدا را فراموش کنیم .

وی افزود: در این جنگ نابرابر، نظام نوپای اسلامی نه فقط در برابر رژیم صدام بلکه در مقابل جهان سلطه و استکبار ایستاد و به پیروزی رسید.

استیری با اشاره به جنگ اقتصادی دشمن علیه کشور گفت: با بهره گیری رهنمودهای رهبر معظم انقلاب می توانیم از این برهه حساس نیز عبور کنیم ./س


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.