آیین گرامیداشت هفته دفاع مقدس به همت بسیج استانداری تهران در سالن اجتماعات کتابخانه مرکزی پارک شهر برگزار شد.

به گزارش  باشگاه خبرنگاران به نقل از واحد روابط عمومی اداره کل کتابخانه های عمومی استان تهران، همایش گرامیداشت هفته دفاع مقدس بسیج استانداری دیروز با حضور استاندار تهران، مدیرکل کتابخانه های عمومی استان تهران ، فرمانده بسيج استانداري تهران در سالن اجتماعات کتابخانه مرکز ی پارک شهر  برگزار شد.
در این مراسم "مرتضی تمدن"، استاندار تهران با استاندار تهران توجه به ارزش های دفاع مقدس را ضروری خواند و گفت: باید به اندیشه دفاع مقدس كه همان توجه به ارزش های دینی و ولایتمداری بوده توجه شود و این اهتمام همیشه ما را در مسیر پیشرفت می رساند.
وی ادامه داد:‌ در هفته دفاع مقدس تنها نباید به یادآوری آن ایام بسنده كرد بلكه باید دقت و توجه ویژه ای به ارزش ها داشت.
تمدن خاطرنشان كرد: انتشار اندیشه بسیجی امروز به عهده بسیجیان است و باید هر لحظه قدردان جانبازان، خانواده های شهدا و ایثارگران باشیم.
استاندار تهران تحریم ها و تهدیدهای دشمنان نسبت به كشورمان را بی اثر دانست و گفت: تحریم های دشمن بی اثر است زیرا ما در تمام حوزه ها تحریم ها را به فرصت تبدیل كرده و به پیشرفت های قابل توجهی رسیده ایم.
وی در مورد تهدیدات اخیر دشمنان اظهار داشت: این تهدیدات كه پیش از اجلاس عدم تعهد وجود داشت، یك نوع جنگ روانی دشمن است و به یقین بی اثر خواهد بود.
تمدن اظهار داشت: امروز در تمام عرصه ها از جمله حوزه دفاعی و نظامی به پیشرفت رسیده ایم كه شگفتی تمام دنیا را در پی داشته و به یقین دشمن از ایران اسلامی واهمه دارد و تنها با حرف های بیهوده اش به فكر فرافكنی است.
وی همچنین به تشریح مسائل سیاسی و اقتصادی کشور پرداخت.
در این مراسم چند تن از جانبازان، خانواده های شهدا و ایثارگران مورد تقدیر قرار گرفتند./ص
برچسب ها: ادبیات ، کتاب ، انتشار
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار