عضو شوراي مركزي جامعه اسلامي مهندسين گفت:‌ يكي از لازمه‌هاي اصولگرايي اين است كه در دايره اصولگرايي نسبت به نقد اصولگرايان اقدام شود.

حميدرضا فولادگر در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران، با اشاره به اظهارات اصلاح‌طلبان مبني بر گرايش اصولگرايان به جريان اصلاحات به دليل عملكرد احمدي‌نژاد در دوران رياست جمهوري گفت: يكي از لازمه‌هاي اصولگرايي اين است كه در دايره اصولگرايي نسبت به نقد اصولگرايان اقدام شود و اين يعني يك نقد دروني و به هيچ عنوان به معني گرايش به اصلاحات نخواهد بود.

عضو شوراي مركزي جامعه اسلامي مهندسين تصريح كرد: رهبر معظم انقلاب اسلامي مطلبي را تحت عنوان اصولگرايي اصلاح‌طلبانه و اصلاح‌طلبي اصولگرايانه مطرح كرده‌اند و اين امر بدين معناست كه اصولگرايان در صورت نياز روش‌هاي خود را اصلاح كنند و در نقطه مقابل اصلاح‌طلبان نيز در مسائل خود پايبند به اصول باشند، بيان اين مطلب به معني ادغام و اجماع دو گروه نيست بلكه به معني اصلاح اصولگرايي و اصولگرايي بر مبنا اصلاحات است.

فولادگر اظهار داشت:‌ بيان چنين سخناني از سوي اصلاح‌طلبان با توجه به نزديك شدن انتخابات رياست جمهوري امري طبيعي و قابل پيش بيني بوده است اما بايد اين مطالب و انتقاد‌ها در چارچوب انصاف و به درو از تخريب هر دو جناح صورت بگيرد.

فولادگر در پايان با اشاره به تحركات انتخاباتي اصلاح‌طلبان خاطرنشان كرد: اصلاح‌طلبان قصد بازگشت به عرصه سياسي و صحنه انتخاباتي را دارند اما تاكنون به جمع‌بندي مناسبي روي مصاديق خود نرسيده‌اند و همچنين اصولگرايان و همه اقشار جامعه با حضور اصلاح طلبان در انتخابات به شرطي كه با پايبندي به ساختارها باشد مشكلي نخواهد داشت.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار