رئيس مجلس شوراي اسلامي با بيان اينكه باغ‌موزه دفاع مقدس هم به لحاظ تكنيكي و هم به لحاظ دقت و محتوا بسيار مطلوب و ارزشمند است، گفت: بايد از شهردار تهران قدرداني كرد كه ميراثي ماندگار براي ملت و جوانان ما به يادگار گذاشته است.

به گزارش خبرنگار پارلماني باشگاه خبرنگاران علي لاريجاني رئيس مجلس شوراي اسلامي عصر امروز(سه‌شنبه) پس از بازديد از باغ موزه دفاع مقدس و افتتاح فاز دوم اين باغ‌موزه در جمع خبرنگاران گفت: افتتاح نمايشگاه باغ‌موزه دفاع مقدس نشان‌دهنده زحمات بي‌دريغ جمع كثيري از عوامل دلسوز نظام است كه توانسته‌اند فداكاري و ايثارگري شهداي انقلاب اسلامي و دفاع مقدس را به بهترين نحو به تصوير بكشند.

وي در ادامه افزود: خوشبختانه تكنولوژي‌هاي جديدي در اين نمايشگاه استفاده شده كه به خوبي مي‌تواند جنگ را براي كساني كه در آن حضور نداشته‌اند تشريح كرده و حوادث مختلف آن را از آغاز تا پايان به نمايش بگذارد.

رئيس مجلس شوراي اسلامي در ادامه تاكيد كرد:‌ كساني كه اقدام به برپايي اين نمايشگاه كرده‌اند از فرماندهان جبهه و جنگ بوده و به خوبي مي‌دانند كه چه كاري بايد در مسير احياي آرمان و ارزش‌هاي دفاع مقدس انجام دهند.

لاريجاني اظهار داشت: به نظرم كار اين نمايشگاه هم به لحاظ تكنيكي و هم به لحاظ دقت و محتوايي بسيار مطلوب و ارزشمند بوده و بايد از شهردار تهران قدرداني كرد كه كه ميراثي ماندگار براي ملت و جوانان ما به يادگار گذاشته است.

وي در پاسخ به اين سوال كه فعاليت شهرداري را در زمينه‌هاي عمراني چگونه مي‌بينيد، گفت: ‌شهردار تهران در چند سال گذشته اقدامات مثبت بسياري انجام داده و روند كار مطلوب بوده به طوري كه سيماي شهر تهران تغيير بسياري  داشته و كارهاي ارزشمند ديگري نيز در حال اجراست.

رئيس مجلس همچنين در خصوص نامه مرتضوي گفت: هنوز چيزي در اين زمينه مشخص نشده است.
انتهاي پيام/س2
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار