حجت‌الاسلام و المسلمين محمدي‌دوست با بيان اينکه دشمن از اقتدار شيعه مي‌ترسد، گفت:امروز ايران نيازي به بمب اتم ندارد و هر جوان ايراني يک بمب اتمي است که در دفاع از مواضع انقلاب عمل خواهد کرد.

به گزارش خبرنگار دانشگاه باشگاه خبرنگاران، حجت‌الاسلام محمدي‌دوست در جمع تجمع کنندگان دانشگاه الزهرا(س) ضمن گراميداشت ياد خاطره شهدا و هفته دفاع مقدس و با  بيان خاطره‌اي از دوران دفاع مقدس و رشادت‌هاي دلاوران در زمان جنگ گفت: خدا را شاکريم که جامعه مسلمانان منسجم‌تر از گذشته با يکدگر متحد شده‌اند و اين از نتياج حماقت دشمنان اسلام است که در تلاش بودند با اين اقدام بين اديان مختلف اختلاف برانگيزند اما بايد بگوييم که اکنون پيروان اديان الهي متحد و يک‌دست در برابر دفاع از ساحت مقدس پيامبر(ص) ايستاده اند.

وي اضافه کرد: رسول خدا در مکاني مبعوث شد که از پايين‌ترين سطح فرهنگي برخوردار بود، جامعه‌اي که در آن دختران را زنده به گور کرده و ارزش‌هاي انساني را ناديده مي‌گرفتند و پيامبر با قدرت تاثيرگزاري خود توانست نه تنها جامعه عرب آن روز را بلکه قدرت‌هاي مجاور مصر، روم و ايران را متاثر کند که اقدام پيامبر را مي‌توان  تاثيرگذاري وي را بر دل‌هاي مسلمانان و هدايت آنان از بت‌پرستي به خداپرستي و توحيد دانست.

وي تحولات اخير را ناشي از ترس دشمن از اقتدار شيعه دانست و افزود: امروز ايران نيازي به بمب اتم ندارد. چراکه  هر جوان ايراني يک بمب اتمي است که در دفاع از مواضع انقلاب عمل خواهد کرد.

وي در پايان ابراز اميدواري کرد: اميدوارم جوانان ايراني انقلاب اسلامي را که حاصل خون شهدا و نعمتي از سوي  خداوند است پابرجا نگه دارند و ايران اسلامي را با عزت و اقتدار منجي مصلح کل تحويل دهند.

انتهاي پيام/
برچسب ها: الزهرا ، دانشگاه ، پیامبر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار