بسیج جامعه پزشکی استان یزد به مناسبت هفته دفاع مقدس تیم های پزشکی و آموزشی را به مناطق محروم شهرستان بهاباد و روستاهای تابعه آن اعزام کرد.

به گزارش خبرنگار بهداشت و درمان باشگاه خبرنگاران، دکتر جواد قادری اردکانی رئیس بسیج جامعه پزشکی استان یزد گفت: تیم های درمانی و آموزشی با همکاری کانون بسیج جامعه پزشکی دانشگاه علوم پزشکی و بیمارستان شهید صدوقی یزد متشکل از سه تیم عمومی که هر یک دارای 6 پزشک و 9 پرستار بود همراه با داروی رایگان جهت ویزیت به روستاهای بهاباد اعزام شدند که در مجموع 160 نفر ویزیت و 20 مورد تزریقات انجام شد.
 
وی افزود: پزشکان متخصص نیز در قالب 4 تیم در مناطق محروم شهرستان بهاباد تعداد236 نفر را ویزیت کردند و به 30 نفر نیز خدمات مامایی ارائه کردند و دو تیم نیز در روستای آسفیج مستقر شده و 150 مورد تست قند خون، قد، وزن و فشار خون را اندازه گیری کردند.
 
دکتر قادری اردکانی تصریح کرد: علاوه بر ارائه خدمات بهداشتی درمانی در مناطق محروم استان یزد دو تیم آموزشی در شهرستان بهاباد مستقر شدند که در این دو کلاس در مجموع 54 نفر را در زمینه بیماری های قلبی و عروقی تحت آموزش ها ی لازم قرار دادند./عط
برچسب ها: آسفیج ، یزد ، آموزشی ، پزشکی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار