وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: با برگزاری جلسه بین نمایندگان استان کرمان و مسئولان وزارت صنعت و توافقات صورت گرفته، پروژه‌های مصوب سفرهای استانی در حوزه مس با سرعت بیشتری پیگیری می‌شود.

به گزارش حوزه دولت باشگاه خبرنگاران به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دولت، مهدي غضنفري درباره آخرین وضعیت مدیریت ملی مس اظهار داشت: برای ساماندهی وضعیت تولید و تکمیل پروژه‌های مس با مجمع نمایندگان کرمان دو ماه پیش جلسه ای برگزار شد که در این جلسه مصوبات سفرهای استانی دولت پیگیری و انتظاراتی که نمایندگان برای فعال سازی پروژه‌های مس و سرعت بخشی بیشتر به این پروژه‌ها در آن استان داشتند، مطرح شد.

وی افزود: در آن جلسه مقرر شد مباحث مورد بحث، پیگیری شود که جلسه پیگیری این موضوع به تاخیر افتاد و موجب گلایه‌مندی نمایندگان این استان شد، اما هفته گذشته این جلسه برگزار شد و ابهاماتی که وجود داشت را با هم بررسی کردیم و در مورد تسریع پروژه‌های باقی مانده توافق شد.

وزیر صنعت، معدن و تجارت در ادامه خاطر نشان کرد: به هر حال انتظار این است که پروژه‌های سفرهای استانی به ویژه صنایع پایین دستی مس بیش از گذشته مورد توجه باشد و بتوان نرخ بیکاری را در آن استان کاهش داد و زمینه اشتغال بیشتری را فراهم کرد.

انتهاي پيام/ش3
برچسب ها: دولت ، وزارت صنعت ، پروژه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار