سرپرست فرمانداری شهرستان سلسله گفت : این شهرستان با توجه به پتانیسل هایی خدا دادی می تواند به قطب مهم گردشگری در لرستان تبدیل شود .

اردشیر صفاپور ' در گفت وگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران لرستان افزود : شهرستان سلسله با چشم اندازهای زیبا و مناظر بكر طبیعی و داشتن 3 رودخانه دائمی 112 چشمه دارای توانمندیهای زیادی در بحث گردشگری است .

وی اظهار داشت : این شهرستان همچنین یكی از مناطق تاریخی محسوب می شود كه وجود تپه های بزرگی چون گریران و پل های تاریخی كاكارضا همگی نشان دهنده قدمت و اهمیت تاریخی این منطقه بوده است .

'صفاپور ' با اشاره به ظرفیت های منطقه تفریحی كهمان بیان داشت : این منطقه هم اكنون پذیرای گردشگران فراوانی از نقاط مختلف كشور است و یكی از مناطق مهم برای توسعه صنعت گردشگری در این شهرستان محسوب می شود .

وی ادامه داد : برای افزایش گردشگران این منطقه تفریحی زیر ساخت های لازم باید در آن احداث شود و علاوه بر این همكاری اهالی نیز ضروری است .

به گفته وی ، منطقه كهمان به دلیل چشم اندازهای طبیعی زیبا و رویایی و قدمت دیرینه منطقه ظرفیت مهمی برای این شهرستان محسوب می شود كه بتوان آن را به قطب مهم گردشگری طبیعی در شهرستان سلسله تبدیل كرد .

وی با اشاره به اهمیت صنعت گردشگری در ایجاد اشتغال اظهار داشت : با توجه به توانمندی های شهرستان سلسله در زمینه گردشگری می توان مشكل اشتغال در این شهرستان را حل كرد كه این مهم باید مورد توجه مسوولان اداره كل میراث فرهنگی و گردشگری لرستان قرار دارد./س

برچسب ها: سلسله ، گزدشگری ، ظرفیت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.