هشتمین جشنواره ملی داستانهای رضوی (كبوتر حرم) دوشنبه شب با معرفی برترین ها در تالار تئاتر شهر فرهنگسرای كومش سمنان به كار خود پایان داد.

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران از سمنان ؛ در این جشنواره كه در قالب جشنواره بین المللی امام رضا (ع) و همزمان با دهه كرامت برگزار شد 372 نویسنده از 31 استان كشور با 590 اثر داستانی در سه بخش به رقابت پرداختند.

در پایان این جشنواره و با رای هیات داوران در بخش داستانهای كوتاه 'صنم فاضل' با داستان 'پس من چی بنویسم' از استان گیلان شهرستان رشت، 'سیده فهیمه میرسید' با داستان 'اون دوست این دوست' از شهرستان سمنان و 'حافظ امن زاده' با داستان 'تشیع زندگان' از استان آذربایجان غربی شهرستان مراغه به ترتیب عنوان های اول تا سوم را كسب كردند.

همچنین در بخش داستانهای كوتاه كوتاه (مینی مال) هیات داوران هیچكدام را شایسته كسب رتبه های اول و دوم ندانست و 'منصور آستركی' با داستان 'فردا بیا' از استان لرستان شهرستان درود سوم شد.

در بخش داستانهای بلند نیز هیات داوران آثاری را شایسته رتبه های اول و دوم نشناخت و 'اسماعیل حاجی علیان' با داستان 'ایرانشاه' از شهرستان سمنان در جایگاه سوم قرار گرفت.

هیات داوران هشتمین جشنواره داستانهای رضوی همچنین آثار 20 نویسنده دیگر از استانهای مختلف را شایسته تقدیر شناخت.

در این جشنواره 17 داستان در بخش بلند، 400 داستان كوتاه و 173 داستان كوتاه كوتاه ارائه شده بود و كوچكترین نویسنده هشت ساله و بزرگترین نویسنده 55 ساله بود.

به نفرات اول تا سوم این جشنواره جوائز نقدی تعلق گرفت و برترینها به مشهد مقدس نیز اعزام می شوند./س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.