به مناسبت هفته دفاع مقدس پيشرفته‌ترين خط توليد و بسته‌بندي شير استريل در شركت شیر پگاه زنجان با رويكرد توليد محصولات صادراتي راه‌اندازی شد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مرکززنجان استاندار زنجان در مراسم افتتاح این خط تولید گفت:توجه و رويكرد صادراتي يكي از شاخصه‌هاي اقتصاد مقاومتي است به طوري كه كالاهاي صادراتي بايد توان مقاومت در بازارهاي جهاني را داشته باشند.

رئوفی‌نژاد افزود:معافيت تحريم‌ها توسط برخي كشورها به توليدات شركت‌هاي مختلف، حاكي از مقاومت و پايداري اقتصاد مي‌باشد.

ریيس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان نیز با اشاره به رشد و توسعه بيش از پيش اقتصاد استان گفت: علي‌رغم وجود تحريم‌ها و مشكلات موجود بر سر راه واحدهاي توليدي، شاهد افتتاح روز افزون واحدهاي صنعتي و نيز طرح‌هاي توسعه‌اي مطابق با پيشرفت‌هاي روز دنيا در استان هستيم.

معصومي تصريح كرد : اين طرح توسعه با سرمايه‌گذاري بالغ بر 60 ميليارد ريال،اشتغالزايي مستقيم براي 15 نفر را در پي خواهد داشت.

وی با اشاره به هدف‌گذاري 16 ميليون دلاري جهت صادرات اين شركت در سال 91 عنوان كرد: اميدواريم با راه‌اندازي اين خط توليد، شاهد اختصاص سهم بيشتري از صادرات استان به صنايع شير باشيم.

همچنین مديرعامل شركت پگاه زنجان با اشاره به رويكرد صادراتي اين شركت، خاطر نشان کرد: در سال 90 ميزان صادرات شركت پگاه 80 درصد افزايش يافت و پيش‌بيني شده است با راه‌اندازي خط توليد استريل كليه توليدات آن به كشورهايي همچون كويت صادر گردد./س

برچسب ها: شیر ، استریل ، زنجان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.