با بهره مندی 100درصد خانوار شهری و 2/69درصد خانوار روستایی شهرستان ایجرود از نعمت گاز طبیعی، گاز رسانی به این شهرستان بالاتر از میانگین كشوری است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مرکززنجان مدیرعامل شركت گاز استان زنجان گفت: میانگین گازرسانی در شهرهای كشور 95 درصد و این میانگین در روستاهای كشور 56 درصد است.

عسگریان جمعیت شهرستان ایجرود را 36 هزار و 744 نفر، معادل 8/3 درصد از جمعیت كل استان اعلام كرد و افزود: با همت و تلاش كاركنان این شركت، هر دو شهر زرین آباد و حلب از مصوبات دور نخست سفر استانی هیئت دولت و 32 روستای شهرستان ایجرود بهره‌مند از گاز شدند و عملیات گازرسانی در 14 روستا نیز تداوم دارد.

وی نرخ كل خانوارهای شهری و روستایی بهره مند از گاز شهرستان ایجرود را 7/71 درصد اعلام و تصریح كرد: تاكنون 68 كیلومتر خطوط انتقال و 395 كیلومتر شبكه‌های تغذیه و توزیع گازدر شهرستان اجرا و پنج هزارو 398 علمك گاز نیز نصب شده است.

مدیرعامل شركت گاز استان زنجان از بهره مندی ناحیه صنعتی شهرستان ایجرود از گاز طبیعی خبر داد و خاطر نشان کرد: صنایع عمده این شهرستان از جمله كارخانه سفال و كارخانه آجر زنجان نیز از گاز طبیعی استفاده می كنند./س

برچسب ها: گازرسانی ، میانگین ، کشوری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.