فرمانده یگان ارتش مستقر در پادگان سلمان فارسی مزداوند گفت: عبور دوندگان جاده ولایت برای نخستین بار از سرخس اقدامی در راه ایجاد همدلی بین اهالی شیعه و سنی منطقه است.

 

 

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهد، سرگرد رجبعلی هوشمند اظهار کرد: این افتخاری برای مردم مزداوند است که پذیرای کاروان عاشقان جاده ولایت در شهر خود شدند و این افتخار بزرگتری برای پادگان سلمان فارسی می باشد که لایق مهمانداری این ورزشکاران ولایی بود.

 

وی افزود: این جاده مسیر عشق تمام ایرانیان است و شیعه و سنی نمی شناسد زیرا همه مردم ایران اسلامی از شیعه و سنی و حتی اقلیت های مذهبی به حضرت ثامن الحجج(ع) ارادت دارند.

 

سرگرد هوشمند در ادامه گفت: حرکت دوندگان در جاده ولایت اقدامی فرهنگی ورزشی است که هم تقویت جسم و هم تزکیه نفس را بدنبال دارد و در این بین تزکیه نفس از اهمیت بیشتری برخوردار است زیرا نفس پاکیزه جسم را در مسیر ولایت قرار خواهد داد اما جسم سالم نمی تواند نفس معیوب را بازسازی کند.

 

فرمانده پادگان سلمان فارسی لشگر 77 پیروز ثامن الائمه(ع) سپس به ویژگی های شهر مزداوند اشاره کرد و گفت: عبور کاروان جاده ولایت از این شهر که بسیار گمنام است می تواند مردم را با خصوصیات ویژه آن از جمله وجود غار زیبای مزداوند، دریاچه بزنگان و رباط شرف آشنا کند و این امر در گسترش و ترقی شهر مزداوند نقش بسزایی خواهد داشت.

 

سرگرد هوشمند در پایان گفت: البته مهمترین تاثیر عبور دوندگان جاده ولایت در این شهر افزایش همدلی و برادری در بین مردم اهل تسنن و تشیع این شهر است./س

برچسب ها: دوندگان ، جاده ، ولایت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.