معاون پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی واحد جامع شوشتر از رشد چشم‌گیر علمی در این واحد دانشگاهی خبر داد و گفت: 46 عنوان کتاب پژوهشی در دانشگاه آزاد اسلامی به چاپ رسیده است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران خوزستان ؛دکتر غفار پور‌بختیار در گفت‌و‌گو با خبرنگاران در شوشتر اظهار داشت: برگزاری سالانه چهار الی شش همایش استانی و یک الی دو همایش ملی در دانشگاه آزاد واحد جامع شوشتر نشان از رشد چشم‌گیر علمی در این دانشگاه است.

وی با اشاره به چاپ کتب علمی در این دانشگاه افزود: تا‌کنون در این دانشگاه بیش از 46 عنوان کتاب به چاپ رسیده است که هزینه‌های چاپ آن را به طور کامل دانشگاه آزاد اسلامی واحد جامع شوشتر تقبل کرده است.

وی با اشاره به رشد چشم‌گیر امتیاز علمی دانشگاه آزاد اسلامی شوشتر خاطر‌نشان کرد: امتیاز دانشگاه آزاد اسلامی شوشتر در سال 89 2 هزار و 219 بوده است که با توجه به رشد چشم‌گیر شاخص‌های علمی این دانشگاه این امتیاز به مرز 3 هزار و 500 خواهد رسید.

وی با اشاره به دیگر اقدامات انجام شده در این حوزه تأکید کرد: برای ارتقای سطح امور پژوهشی در این دانشگاه مرکز تحقیقات کشاورزی و دامپزشکی این دانشگاه تأسیس شده است و فعالیت خود را آغاز کرده است./س
برچسب ها: چاپ ، پژوهشی ، دانشگاه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.