یحیی گل محمدی سرمربی سابق صبای قم علت جدایی خود از صبا را فشار عصبی و مشکل جسمانی عنوان کرده است.حال باید پرسید فشار عصبی و مشکل جسمانی او درپرسپولیس بحران زده از صبا کمتر است؟

به گزارش خبرنگارورزشی باشگاه خبرنگاران قم، پس از پایان بازی صبای قم و گهر دورود بود که گل محمدی به دلایلی که گفته می شد سلامتی وی بوده است از صبا و مسئولانش درخواست جدایی کرد.
پس از چند روز مسئولان باشگاه صبا با موضع گیری اعلام کردند که سلامتی اسطوره های فوتبال همچون گل محمدی برای ما از همه چیز مهمتر است و گل محمدی می تواند از صبا جدا شود.
از همان روزها مشخص بود که گل محمدی از صبا جدا می شود ولی دلیلش برای هیچکس واضح و روشن نبود.
باشگاه پرسپولیس در مذاکرات خود با صبایی ها خواهان جذب گل محمدی به عنوان دستیار ژوزه شد که باشگاه صبا هم این پیشنهاد را به گل محمدی واگذار کرد.
حالا باید از کسی که به بهانه ی مشکلات جسمانی، داشتن استرس، فشار های عصبی و از این قبیل بهانه ها صبا را ترک می کند و به پرسپولیس می رود پرسید آیا فشار عصبی و مشکلات پرسپولیسی که در این فصل با تمامی بحران ها ، نتایج تلخ و ناامید کننده و قعرنشینی مواجه شده است از صبا کمتر است یا خیر؟
به نظر می رسد مسئولان پرسپولیس با وعده جایگزین کردن گل محمدی در هفته های آینده به جای ژوزه باعث رفتن یحیی شدند و گل محمدی هم با بهانه های غیر منطقی و امید درخشش در پرسپولیس راهی این تیم تهرانی شد./س
 
----------------------------------
یادداشت : محسن اسمی
----------------------------------
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.