با ورود یک جبهه هوای بارش زا از شمال غرب کشور بارش باران شدید از دیروز در شهر های غرب مازندران آغاز و تاکنون موجب آبگرفتگی معابر و اختلال در تردد خودروهای مسیرهای ارتباطی این مناطق شده است.

بخشدار مرکزی نوشهر در گفتگوبا خبرنگار باشگاه خبرنگاران مازندران گفت : بارش باران همراه با رعد و برق شدید که از صبح دیروز در این مناطق آغاز شده و هم اکنون نیز ادامه دارد ، موجب تاریکی هوا و اختلال در آمد و شد عابران و رانندگان وسایط نقلیه در محورهای مواصلاتی این شهرها شده است.

خواجوند افزود : هم اکنون با بارندگی های صورت گرفته که همچنان ادامه دارد ، احتمال وقوع سیل و سیلاب و طغیان رودخانه ها وجود دارد و مسوولان نهادهای مرتبط در منطقه هم بر اساس پیش بینی های هواشناسی و هشدار روز گذشته مدیریت بحران استانداری مازندران در آماده باش کامل به سر می برند.

وی تصریح کرد : با همکاری مسوولان نهادهای مرتبط بویژه اداره راه و شهرسازی و دهیاران این بخش ، از یک ماه پیش تاکنون عملیات لایروبی رودخانه ها و جمع آوری ضایعات از زیر پل ها انجام گرفته و از این حیث مشکل خاصی وجود ندارد.

بخشدار مرکزی نوشهرگفت : تاکنون هیچ موردی از آبگرفتگی منازل و یا طغیان رودخانه ها در بخش مرکزی نوشهر به بخشداری گزارش نشده است./ب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.