عمق بخشیدن به اقتصاد در همه بخش‌ها دارای اهمیت است و در این راستا رویکرد و توجه صادراتی، شاخص مهم در اقتصاد مقاومتی است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مرکز زنجان، استاندار زنجان، با بیان این مطلب گفت: نگاه به اقتصاد مقاومتی یک نگاه توسعه‌ای است و تولید کالای باکیفیت، مقاومت اقتصادی را عینیت می‌بخشد.

رئوفی‌نژاد دفاع‌مقدس را یک ارزش ماندگار و افتخارآفرین برای انقلاب یاد کرد و افزود: دفاع‌مقدس، عزت و اقتدار را به انقلاب هدیه کرد.

وی با اشاره به اینکه 7 هزار شهیده زن در کشور وجود دارد و این نشان‌دهنده این است که زنان در پیروزی انقلاب بسیار مفید بودند، تصریح کرد: در حال حاضر فضای کشور روی ریل اقتصاد می‌چرخد و در این راستا برنامه‌ریزی‌های لازم برای توسعه اقتصاد باید در دستور کار قرار گیرد.

نماینده عالی دولت در استان زنجان با تأکید بر اینکه استکبار، فشار در حوزه اقتصادی را به عنوان ابزار سیاسی برای خود قرار داده است، ادامه داد: در چهار سال گذشته مانور در حوزه اقتصادی بوده و در این راستا مقام معظم رهبری با شناخت کامل از وضعیت اقتصادی کشور چند سال متمادی است که شعار سال را در حوزه اقتصادی مطرح می‌کنند.

وی با بیان اینکه محتوای همه بحث‌ها به مقاومت اقتصادی بر می‌گردد که در این راستا باید به صورت جدی به این امر توجه شود، خاطرنشان کرد: ایران اسلامی 33 سال است که در تحریم به سر می‌برد و ما در چند ماه گذشته اوج تحریم‌ها را شاهد بودیم، ولی با تدابیر کارشناسی و منویات مقام معظم رهبری، اقتصاد کشور روز به روز توسعه پیدا کرده است./ب

برچسب ها: صادرات ، شاخص ، اقتصاد ، مقاومتی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.