وزير راه و شهرسازي با اشاره به شرايط مسکن ويژه و محدوديت زمين در تهران گفت: عدالت حکم مي کند قيمت مسکن مهر براي کساني که نمي توانند خارج از تهران زندگي کنند نسبت به افرادي که اين کار را انجام دادند...

به گزارش سرويس اقتصادي باشگاه خبرنگاران به نقل از پايگاه اطلاع رساني دولت، نيکزاد با تاکيد بر اينکه دولت براي خانه دار کردن مردم از هيچ تلاشي کوتاهي نخواهد کرد، گفت: شرايط مسکن ويژه در تهران شرايط و امکان مناسبي است براي خانه دار شدن قشر متوسط جامعه و دولت هم همکاري لازم را در خصوص زمان و فرصت ثبت نام انجام خواهد داد.

وي خاطر نشان کرد: ثبت نام پس از پايان زمان تمديد در صورت وجود متقاضي مجددا تمديد خواهد شد تا تمام کساني که قصد استفاده از امکانات موجود را دارند ثبت نام کنند.

وزير راه و شهرسازي افزود: در اطراف تهران با شرايط سهل و آسان مسکن مهر 99 ساله ساخته شد که متقاضيان در پرند با آورده 5 تا 10 ميليون تومان و در پرديس حدود 15 ميليون تومان صاحب خانه شدند اما با توجه به شرايط موجود شهر تهران و محدوديت زمين دولتي محاسبه قيمت آن متفاوت خواهد بود.

نيکزاد يادآور شد: در مسکن ويژه تهران بهاي تمام شده ساخت و 30 درصد قيمت زمين بصورت نقدي از متقاضيان اخذ مي شود و 70 درصد مابقي زمين بصورت اقساط بلند مدت و کمتر از يک ميليون تومان دريافت خواهد شد که با شرايط مسکن مهر خارج از تهران متفاوت مي باشد./س
برچسب ها: مسکن ، ویژه ، مهر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار