استاندار اصفهان در ديدار معاون ديوان محاسبات كشور كه بمنظور معرفي مدير كل جديد ديوان محاسبات استان صورت پذيرفت، بر آمادگي استانداري همچون گذشته براي تعامل بيشتر با دستگاه هاي نظارتي تأكيد كرد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اصفهان ذاكر اصفهاني در اين جلسه كه با حضور معاون فني و حسابرسي امور اقتصادي و زيربنايي ديوان محاسبات كشور در استانداري اصفهان برگزار شد، از خدمات ارزنده ابراهيم صفايي نسب ، مدير كل پيشين قدرداني كرد و همچنين مهدي دهرويه به عنوان مديركل جديد ديوان محاسبات معرفي گرديد.

وی با اشاره به عملكرد خوب استان در سال قبل گفت: در استان اصفهان به عنوان قطب صنعتي كشور به رغم فشارهاي موجود، شاهد رضايت نسبي در حوزه اقتصادي و قشرهاي مختلف جامعه هستيم.

استاندار اصفهان با بيان اينكه خط كشي هايي كه بعضاً بين مردم و مسئولان وجود داشته است كنار گذاشته شده است ، افزود: مديران و كاركنان با رغبت و رضايت بالا تلاش كرده اند وظيفه اصلي خود را كه امنيت بخشي و آرامش درسطوح مختلف است ايجاد کنند و شرايط خوبي را در استان رقم بزنند.

وي با تأكيد بر آموزش ضمن خدمت مديران، اظهار داشت: آموزش هاي ضمن خدمت براي مديران استان حائز اهميت است و خاطرنشان ساخت: اين موضوع هم در اجراي قانونمند امور مؤثر است و هم كار را براي ديوان محاسبات راحت تر خواهد كرد.

استاندار اصفهان با تأكيد بر آمادگي استانداري بر تعامل بيشتر با بخش هاي نظارتي و دستگاه هاي حقوقي و قضايي از جمله ديوان محاسبات گفت: با توجه به اشراف كامل اين دستگاه ها درهمه ابعاد، با نظارت اين دستگاه ها در تصميم گيري ، بهترين تصميمات گرفته خواهد شد./س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.