امام جمعه بیرجند با اشاره به اینکه خانواده‌ نیروهای مسلح طلایه‌داران پیام ناب امام خمینی(ره) هستند، گفت: خانواده نیروی مسلح باید الگوی جامعه باشند.

 

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران بیرجند؛ رضایی با اشاره به اینکه باید تفکر ناب امام در جهان نهادینه شود، گفت: منحرف شدن از پیام امام خمینی(ره) اهانت به شهداست.

وی امام خمینی(ره) را یکی از بارزترین چهره‌های تاریخ بشریت دانست و اظهار کرد: امام خمینی(ره) یکی از انسان‌هایی بود که با تفکر و اندیشه ناب خود نظام جمهوری اسلامی ایران را رقم زد و جلوی دشمنان را گرفت.

وی تدبیر و شجاعت امام راحل در مقابله با انواع توطئه‌ها و دسیسه‌های دشمنان خارجی و منافقان در داخل خاک کشور را حاصل تقوا و پرهیز‌کاری دانست و گفت: امام خمینی(ره) در زمان خویش با ایجاد روحیه و انگیزه در بین ملت و رزمندگان سبب شد تا جمهوری اسلامی در برابر تمام خطرات و زیاده‌خواهی‌های استکبار جهانی ایستادگی کرده و به برتری حقیقی دست پیدا کند.

امام جمعه بیرجند ادامه داد: امام با انقلاب خویش چراغ پرفروغ و درخشان اسلام را در همه جا گسترش داد و بعثت انبیای الهی را در خاطره‌ها زنده کرد.

رضایی بیرجندی با بیان اینکه مسئولان باید اندیشه‌ها و تفکر امام خمینی(ره) را سرلوحه کار خویش قرار دهند، گفت: همه مردم و مسئولان موظف هستند که با تقوا و تلاش در راستای اهداف و مقاصد جمهوری اسلامی در ابعاد و زوایای گوناگون سعی و تلاش کنند.

وی با اشاره به اینکه جهان قبل از انقلاب اسلامی به دست دو ابرقدرت که هدف نابودی بشریت را داشتند، افزود: در جنگ جهانی دوم نزدیک به 55 میلیون نفر کشته شدند و نزدیک به 17 میلیون لیتر خون ریخته شده است.

امام جمعه بیرجند با بیان اینکه ایران در زمان گذشته استراحتگاه دشمنان بوده است، گفت: امام خمینی(ره) 80 سال به خودسازی مشغول شد و در ایران ندای الهی را سر داد و انقلاب اسلامی را به پیروزی رساند.

رضایی بیرجندی ندای امام را مطابق با فطرت مردم دانست و افزود: بیداری اسلامی ستون کاخ‌های سیاه آمریکا را امروز سست کرده است.

وی با اشاره به اینکه خانواده‌ نیروهای مسلح طلایه‌داران پیام ناب امام خمینی(ره) هستند، گفت: خانواده نیروی مسلح باید الگوی جامعه باشند./س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.