نماینده مردم فارس در مجلس خبرگان رهبری گفت: تضعیف قدرت پوشالی آمریكا از زمانی كه حق مسلم مردم مظلوم فلسطین را نادیده گرفت، در جهان كلید خورد.

 

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اراک ، آیت الله حائری شیرازی در آیین اختتامیه جشنواره علمی پژوهشی شناخت اخلاق و آداب رضوی استان مركزی در اراك افزود: آمریكا با اسكان مردم یهود (به علت نداشتن سرزمین) در فلسطین موافقت كرد و حق بزرگ انسانی و الهی مردم این كشور را زیر پا گذاشت.

وی بیان كرد: به قدرت رساندن رژیم جعلی اسرائیل غاصب كار ساده ای در فلسطین اشغالی نبود اما آمریكا بر این موضوع پافشاری كرد كه همین عمل نابخردانه مشكل بزرگی برای كاخ سفید شده است.

این استاد برجسته حوزه بیان كرد: امروز مشكل آمریكا بحث اقتصادی، حقوق بشر، كمبود دارایی و دسترسی سایر كشورها به سلاح نیست بلكه معضل اصلی این است كه این كشور حرفی برای گفتن در عرصه های جهانی و بین المللی ندارد.

آیت الله حائری شیرازی تصریح كرد: شوروی نیز به علت نداشتن حرف برای دنیا و زیر پا گذاشتن حق كشورها و ملت ها بنا بر پیش بینی الهی امام راحل به فروپاشی و اضمحلال رسید.

وی خاطر نشان كرد: ملت ایران اسلامی از تمدنی بزرگ و تاریخ ساز بهره مند است بنابراین باید علاوه بر دینمداری بر ملیت خود ببالیم و ارزش قائل شویم.

نماینده مردم فارس در مجلس خبرگان رهبری در بخش دیگری از سخنانش اقامه نماز، پرداخت زكات و امر به معروف و نهی از منكر را از مطالبات الهی دانست و اظهار كرد: این عوامل پویایی و بالندگی دین خدا و عزت مسلمانان را تضمین می كند.

وی بیان كرد: در دین مبین اسلام ارشاد، هدایت و اصل ثابت بر اساس آیه های قرآن وجود داشته و به لحاظ برخورداری از نعمت بزرگ الهی در دنیا حرف برای گفتن دارد./س

برچسب ها: قدرت ، چوشالی ، آمریکا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.