يک مربي آموزشي نيروي هوايي آمريکا به علت رابطه غيراخلاقي با کاراموز خود به چهل و پنج روز زندان محکوم شد و رسوايي اخلاقي ديگري در پايگاه نيروي هوايي لاکلند واقع در ايالت تگزاس آمريکا رقم خورد.

به گزارش سرويس بين‌الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از خبرگزاري رويترز ، "جيسون منکو" پس از آنکه روز دوشنبه به داشتن رابطه نامشروع با کاراموز خود اعتراف کرد به چهل و پنج روز زندان محکوم شد و تنزل درجه پيدا کرد.  
يک قاضي نظامي که بدون حضور هيئت نظامي دادگاه اين پرونده را مورد بررسي قرار داده است از اخرج منکو از پايگاه هوايي لاکلند خودداري و با ادامه فعاليت وي به منظور مجازات در پايگاه موافقت کرده است.
"نانسي پريش" رئيس گروه مبارزه با فساد اخلاقي در ارتش آمريکا مي گويد به نظر مي رسد بار ديگر پرونده اي به جريان افتاده است که در آن مجازات با جرم برابري نمي کند و گواه آن است که جرائم اخلاقي در ارتش در اولويت اصلي قرار ندارد.
شش مربي آموزشي در پايگاه هوايي لاکلند آمريکا طي شانزده سال گذشته به داشتن رابطه غيراخلاقي و نامشروع با کاراموزان خود متهم شده اند و اين پايگاه شاهد رسواييهاي اخلاقي بسياري بوده است.
38 زن تاکنون ادعا کرده اند که قرباني رفتارهاي غيراخلاقي مربيان آموزشي خود شده اند.
منکو به پرداخت جريمه يکهزار و پانصد دلاري در عرض سه ماه و سي روز کار اجباري بدون حبس محکوم شده است و فعاليت وي بايد به مدت سي روز منحصرا در پايگاه لاکلند باشد.
چهار مربي آموزشي ديگر نيز يا به داشتن رابطه غيراخلاقي اعتراف کرده اند و يا از سوي دادگاه نظامي محکوم شناخته شده اند.
اين افراد به سي روز تا بيست سال حبس محکوم شده اند.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار