مدیر تربیت بدنی بانوان منطقه 4 گفت: اداره تربیت بدنی منطقه امسال علاوه بر افزایش ایستگاه‌های تندرستی ویژه بانوان،‌ برنامه‌های ورزشی گسترده‌ای در دست اقدام دارد.

اعظم شکری در گفتگو باخبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران ضمن بیان این مطلب با اشاره به استقبال گسترده بانوان از ایستگاه‌های تندرستی (ورزش صبحگاهی) افزود: ورزش مهمترین عامل حفظ نشاط وسلامتی در همه سنین و همه اقشار بانوان اعم از کارمند وخانه‌دار است.
مدیر تربیت بدنی بانوان منطقه 4 ادامه داد: به منظور رفاه حال بانوان، فضای ورزشی مورد نیاز بانوان در بوستان‌های مجیدیه، گلریز، ولیعصر، سمیه، صلح و دوستی، پلیس و چند بوستان دیگر قسمت ورزش بانوان، تفکیک شده است.
* برگزاری مسابقات لیگ محله‌ای بانوان منطقه 4
در ادامه حسین حسینی نژاد قائم مقام شهردار منطقه 4 تصریح کرد: مسابقات لیگ محله‌ای بانوان منطقه 4 در 3 رشته دارت، آمادگی جسمانی و ایروبیک در سالن مجیدیه برگزار شد.
حسینی نژاد اظهار داشت: در این مسابقات از هر ناحیه یک تیم در هر رشته حضور یافت و در پایان در رشته ایروبیک تیم محله پاسداران- ضرابخانه از ناحیه 3 مقام اول، محله کالاد از ناحیه 2 مقام دوم، و محله شمیران نو از ناحیه 7 مقام سوم را کسب کرد و در رشته آمادگی جسمانی تیم محله حکیمیه ازناحیه 8 مقام اول، محله خاک سفید از ناحیه 6 مقام دوم و محله کاظم آباد از ناحیه 1 مقام سوم را از آن خود کرد.
وی خاطر نشان کرد: در همین راستا،‌در رشته دارت تیم محله علم و صنعت از ناحیه 4 مقام اول و محله مهران از ناحیه 1مقام دوم و محله مجیدیه و شمس آباد از ناحیه 2 مقام سوم مسابقات را به خود اختصاص داد که در این مسابقه عنوان قهرمان قهرمانان به ناحیه 6 رسید./ل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.