استاندار قم بیان کرد: آسودگی خاطر اجتماعی، هدیه ی گرانبهای نیروی انتظامی به مردم استان قم است.

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران قم، پیریایی در دیدار خود با فرماندهي و اعضاي ستاد گراميداشت هفته نيروي انتظامي اظهار داشت: ورود آگاهانه و عادلانه نیروی انتظامی استان قم در بحران ها بسیار چشمگیر و افتخار آمیز بوده است به نوعی که در هر زمان پشتوانه قابل اعتماد مردم، نیروی انتظامی بوده است.
وی در ادامه سخنان خود با اشاره به فرارسیدن هفته نیروی انتظامی، خاطر نشان نمود: باید در هفته نیروی انتظامی ارزش های نیروی انتظامی را تبلیغ کرد و خدمات نیروی انتظامی را برای مردم استان بیان کرد تا جایگاه نیروی انتظامی در بین مردم افزایش یابد چراکه بخشی از باور عمومی، انعکاس اجتماعی فعالیت ها است به نوعی که افرادی خارج از نیروی انتظامی به بیان خدمات نبروی انتظامی بپردازند.
در ابتدای این جلسه نیز فرمانده نیروی انتظامی استان قم با اشاره به فرارسیدن هفته نیروی انتظامی، عنوان کرد: از هشتم الی چهاردهم مهر ماه نیروی انتظامی استان قم بیش از 70 ویژه برنامه را به مناسبت هفته نیروی انتظامی در دستور کار دارد که این برنامه ها با برگزاری صبحگاه مشترک آغاز می شود.
فرمانده نیروی انتظامی استان قم در پایان افزود: سرمایه اجتماعی که همان اعتماد اجتماعی است، اساس اقتدار نیروی انتظامی است./س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.